pgb-invulling

  • alexander reinhard

    10-11-2000

    Aan iedereen die geinteresserd is in het werken voor en met een pgb.

    Ik heb een pgb voor een respectabel aantal uren. voor een deel zoek ik mensen die mij bij de invulling ervan willen helpen.

    Maandag tot en met donderdag van 800 tot 1100, een uur persoonlijke verzorging,wassen aankleden opstaan, twee uur hdl, de invulling is deels in overleg te regelen. ik heb voor dit werk f 105,=, bruto per ochtend te vergeven

    Vrijdagochtend een uur van 8 tot 9, tegen een bruto bedrag van f 40,=

    Ik kan dit werk garanderen voor circa 25 tot 30 weken per jaar, wanneer er een goede werksfeer ontstaat worden het in de loop der tijd hooguit meer uren, de enige belemmering is de continuering van het PGB. Wanneer iemand mij wil helpen of mensen kent die dit werk willen doen, e-mail mij dan(limrein1@hotmail.com) of bel mij tussen 10.00 en 13.00 onder nummer 0162-452043

    Een paar gegevens over mij:

    Man

    53 jaar

    15 jaar ms

    rolstoelgebonden

    Woonplaats: oosterhout nb

  • R. Toeter

    Even een reactie.

    Ik ben niet inhoudelijk geinteresseerd om deze zorg te verlenen. Wel ben ik, werkzaam als wijkverpleegkundige in de thuiszorg, benieuwd naar uw motivatie voor deze oproep via internet. U geeft bijvoorbeeld geen deskundigheid aan, speelt dit geen rol? Heeft u ervaringen met de professionele zorgverlening en waarom schakelt u deze niet in? Te duur/slechte ervaringen? Wat betreft HDL-taken kan ik e.e.a. wel begrijpen maar t.a.v. uw adl-zorg (en wellicht enige begeleiding/ondersteuning t.a.v. uw ziektebeeld MS) zou ik mijn vraagtekens hebben bij zo'n algemene oproep… Ik waardeer wel uw creativieit wat betreft het PGB. Succes gewenst. met vr. gr. RT.