Geen salaris

  • uitermateslecht

    Goedemorgen allen,

    Ook ik heb nog nooit een bedrijf zo slecht zien functioneren. Uiteraard staat de cliënt voorop, die betalen flink voor wat huishoudelijke zorg, maar deze worden ook onbeschoft of niet te woord gestaan wanneer dit wel wordt beloofd. Maar ook ik, als medewerker van mei t/m juli 2013, voel mij ook flink in het ootje genomen door Tzorg. Ik probeer al maanden mijn salaris uitbetaald te krijgen, tot nog toe zonder resultaat. De ene belofte naar de andere toezegging wordt gedaan, maar daad is nog zeker niet bij woord gevoegd. Ik ben echt woedend om keer op keer zo te worden afgescheept. Daarnaast wil ik geen problemen met de fiscus en wacht ik al maanden op mijn jaaropgave. Niet zo een hele lastige klus zou ik zeggen om die papiertjes die worden opgestuurd in te voeren in het systeem en op betalen te drukken. Maar blijkbaar is dit toch een stap te veel voor Tzorg.

  • Tzorg

    Beste,

    We vinden het erg vervelend om dit te lezen. En natuurlijk willen we dit graag zo snel mogelijk voor u oplossen. Ik wil u vragen een e-mail te sturen naar informatie@tzorg.nl, zodat wij er voor kunnen zorgen dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgepakt.

    Vriendelijke groeten, Tzorg.

  • maxwell25

    Uitermateslecht je hebt helemaal gelijk ik werk zelf gelukkig niet bij deze bedrijf.

    Maar je werkt niet bij een thuiszorg hoor het is een schoonmaakbedrijf, vandaar dat ze zich

    zo gedragen die geven niet om mensen dat doen alleen echte thuiszorg organisaties.

    Ik ken ook mensen die zijn overgenomen door T-zorg hebben allemaal schulden,omdat

    zij te weinig verdienen en zeker 400 euro naar beneden zijn gegaan SCHANDALIG.

    A hulpen horen in schaal fwg 15 en niet in fwg 10 dat is van de schoonmakers en niet

    van de thuishulpen.