Verspreid je CV, gratis en direct naar vele sites

  • CV Wizard

    CV Wizard is een Site die zich volledig richt op de werNEMER en biedt naast vacatures, als eerste in Nederland, een EXTRA dienst t.o.v. andere carrieresites.

    Werkzoekenden hebben namelijk de mogelijkheid om GRATIS met 1 click het CV te versturen en direct toe te voegen in de CV databanken en databases van vele participanten van CV Wizard, zoals oa CarriereOnline, Jobhunters, Jobbingmall en vele meer.

    Met één click kunnen werkzoekenden zich presenteren op vele carrière sites op het Internet. Op deze manier behoeven ze niet meer deze sites afzonderlijk te bezoeken om hun gegevens in te vullen, maar kunnen dit vanuit één startpunt snel en overzichtelijk verzorgen.

    Dit is NATUURLIJK ook een interessante dienst voor freelancers, die zich willen presenteren aan potentiele opdrachtgevers…

    Voor opdrachtgevers is het mogelijk vacatures te plaatsen. Tot 1 februari 2001 zelfs geheel GRATIS!

    Kijk op http://cvwizard.nl

  • Lotje

    Werkt dit?

  • Bart

    Waarom niet?

  • caroliene van Achterberg

    Hallo ik ben caroliene ben 32 jaar en momenteel werkzaam in de thuiszorg.

    Ik ben werkzaam in een verpleegteam met de funktie VIG.

    Ik heb 14 jaar ervaring in de zorg en ben momenteel op zoek naar een nieuwe

    uitdaging waar ik mijn energie kwijt kan.

    Wie weet er wat?

    Het liefst iets met coordinerende taken ik ben momenteel ook planner van ons team.

    Reakties graag naar bovenstaand email adres.

    Alvast bedankt .

    p.s. ik heb ook nog een collega een verzorgende D die op zoek is naar iets nieuws en wil graag doorleren net als ik .

  • Lisa

    Aan Caroliene,(en andere verzorgenden)

    Ik las zojuist in je berichtje dat je VIG in de thuiszorg bent.

    Zelf ben ik ook VIG,in een verzorgingshuis,en denk erover om in de thuiszorg te gaan werken.

    Kun jij me misschien wat meer vertellen over dit werk? Bijv.bij hoeveel mensen werk je,heb je een bepaald aantal minuten per adres,heb je ook nachtdiensten,werk je in een team en hoe is dat samengesteld,hoe vaak zie je je collega's,etc.,etc.!!!

    Bedankt!!!