Okee

  • Sandrine

    Thuiszorg heeft te weinig medewerkers dat is nu wel duidelijk. Nu snap ik niet waarom de thuiszorg nooit iets leuks organiseert voor de mensen die daar werken. Neem nou, mijn vriendin die in een verzorgingstehuis werkt. Zij is laatst met het hele team naar de musical Elisabeth, en daarna uit eten geweest.

    Waarom organiseert de thuiszorg zoiets nou nooit??? Dat zou misschien medewerkers trekken!

    Groetjes Nina

  • thuiszorgmedewerkster

    Dag Nina

    Ik werk dus bij de thuiszorg en ik moet je vertellen dat we wel degelijk elk jaar wat doen.

    Ieder jaar krijgen we geld terbesschikking en daar doen we elk jaar wat mee.

    Zo zijn we naar keulen geweest lekker winkelen.

    Of dit jaar bowlen en lekker eten.

    We discusieren elk jaar in de werkbespreking wat we gaan doen .

    Dus daar ligt het dus niet aan .

    Waar het meest aan ligt dat we geen mensne kunnen krijgen is dat we niet zo veel verdienen als een it er bv .

    Groetjes

  • Sandrine

    Hoi thuiszorgmedewerkster,

    Ik zal maar afwachten of wij ook zoiets gaan doen..

    Groetjes Sandrine

  • aartje

    Ik werk ook bij de thuiszorg maar helaas zijn ze bij ons niet zo gul.

    Wij gaan 1 keer per jaar uit eten en krijgen soms nog een klein cadeautje maar daar blijft het dan ook wel bij.

    Ik vind het zelf niet zo erg want daar doe ik dit werk biet voor maar het zou wel eens leuk zijn. We hebben ook wel eens een potje gehad van de collega's waar elke maand een bepaald bedrag in ging en daarvan gingen we dan wat leuks doen. Je moet het dan wel zelf betalen maar de pret is er niet minder om.

  • Wil

    Zoals al jaren vond afgelopen vrijdag 11-5 in Papendal, Arnhem, een Landelijke Thuiszorg Sportdag plaats.

    Een dag waar je voor kunt inschrijven bij de Stichting Landelike Thuiszorg Evenementen, Postbus 76, 3960 BB Wijk bij Duurstede.

    e-mail slte2000@cs.com

    Aan deze goed georganiseerde dag hebben dit jaar 3500 thuiszorgmedewerkers

    uit het hele land meegedaan.

    Er is een recreatief programma met een wandeltocht of fietstocht, en je kunt de gehele dag zwemmen.

    Ook is er een spelprogramma, met volleybal, trefbal, bordbal, touwtrekken, bordbal, een behendigheidsrace en het hoedjespel.

    Een estafetterace sluit het sportieve gedeelte af.

    Daarna een heerlijk buffet en een super-swing-feest tot in de late uurtjes!

    Misschien iets voor jullie.???

    Dan valt er ook nog te vermelden dat er op vrijdag 16 november 2001 in de

    Hanzehal in Zutphen een Landelijk Volleybaltoernooi voor de Thuiszorg plaatsvindt.

    Dit jaar voor de vierde keer!

    Aanmelden ook via bovenstaand adres/e-mail.

    Sportieve groeten van Wil

  • sandra

    hallo,

    ook ik ben thuiszorg medewerkster en mij hoor je niet klagen hor,het gaat mij er ook niet om,of er iets leuks gedaan moet worden,,ik doe mijn werk met plesier ,iedeeen klaagt over het magere kerstpakket ik niet ben al blij iets te krijgen ben een tevreden mens,

    wij gaan wel in september naar de afteling ,vind ik hastikke leuk maar het hoef niet hoor.

    groetjes sandra

  • els

    Beste Sandrine en Beste nia,

    Julie hebben het over dat er zo wijnig mensen in de thuiszorg werken, dat dat zo is ben ik met julie eens maar het is niet zo dat de thuiszorg niks voor de mensen doet.

    Ik heb een hulp die ook nog bij de thuiszorg werkt zij is al een keer met heel veel thuiszorgende naar belgie geweest en ook is ze al een keer ergens wezen eten op de oude manier hoe precies dat kan ik je niet ver tellen maar ze heeft van deze twee dagen erg genoten hoor.

    Ze vertelde er zo blij over dat is volgens mij een teken dat het erg leuk is geweest.

    Groetje van els

  • Isis

    Hoi,

    Ik werk al 9 jaar in de thuiszorg en we doen elk jaar wat leuks

    van geld dat we krijgen van de thuiszorg.

    Het is geloof ik zelfs nu 50,- p.p. dat we krijgen.

    Je moet mischien zelf wat bij leggen maar dat maakt het niet

    minder plezierig.

    Dan heb je nog de dag van de Thuiszorg waar een kleinigheidje aan vast zit

    en dan inderdaad het kerst pakketje.

    Je kan het zelf zo gezelig maken als je wilt in je werk door gezamelijk wat af te spreken.

    En er is inderdaad een te kort aan personeel en dat heeft volgens mij niks te

    maken dat het slecht betaald zou worden of dat het niet gezellig zou zijn.

    Je hoort de mensen vaak zeggen dat ze het te zwaar vinden.

  • ELISE

    EEN KERSTPAKKET IS JE WAARDERING LATEN BLIJKEN VOOR JE INZET VAN HET AFGELOPEN JAAR, VAN DE THUISZORG NAAR HET PERSONEEL,

    NOU DAT IS DAN WEL EEN HELE KLEINE WAARDERING, EN WEGGEGOOID

    GELD,ZEG NOU ZELF EEN PAAR MAGNETRON SLOFFEN DIE NOG GEVAARLIJK BLIJKEN TE ZIJN OOK. GEEF MIJ DAN MAAR DE CENTEN.

    NADERHAND BLEEK ER OOK NOG EEN TEKORT, WAARDOOR DRIEKWART VAN HET PERSONEEL NIKS KREEG.sandra schreef:

    >

    > hallo,

    > ook ik ben thuiszorg medewerkster en mij hoor je niet klagen

    > hor,het gaat mij er ook niet om,of er iets leuks gedaan moet

    > worden,,ik doe mijn werk met plesier ,iedeeen klaagt over het

    > magere kerstpakket ik niet ben al blij iets te krijgen ben

    > een tevreden mens,

    > wij gaan wel in september naar de afteling ,vind ik hastikke

    > leuk maar het hoef niet hoor.

    > groetjes sandra