ik zoek een rollator

  • angelica

    Hallo iedereen!

    Ik ben Angelica Hart en ben op zoek naar een rollator.Ik ben zo ondertussen al een beetje hopeloos geworden.Ik wil er n.l. graag eentje hebben voor een vriend van mij.Hij wordt binnekort 31 en zegt dat hij de 20er grapjes niet meer zo grappig vind.Dus leek me een rollator een leuk idee om als kado te geven.

    Als er iemand is die er nog eentje tweedehands weet en niet te ver weg woont(woon zelf in zeeland,schouwen-duiveland),help me dan a.u.b.Ik wil er best een klein bedrag voor betalen als dat nodig mocht zijn.Of misschien heeft er iemand anders een idee waar ik die tweedehands kan vinden ,wil je dan ook reageren?

    Alvast hartelijk bedankt.

    Groetjes,Angelica

  • sandra

    hallo,

    sorry kan je hieraan niet helpen ,vraag eens bij een uitleen centra of ze daar niet iets tweede hands hebben voor je,

  • Mensje

    Hoi

    Volgens mij krijg je die dingen alleen bij de thuis zorg aanvragen.

    Als je vriend hem nodig heeft is daar toch ook niets op tegen ?

    Wij hadden hem binnen een week .

    Nu wonen we in Deventer,misschien gaat het daar sneller ,maar toch het is te doen.

    Sterkte

    vr gr Mensje

  • trudy

    hallo

    Ik zoek ook een rollator, maar niet voor een geintje ,maar voor mijn moeder.

    Soms willen haar benen niet meer en dan is het makkelijk als er een in huis is. Wie kan mij helpen.( kop van noord holland of in de buurt van Gouda.)

    Groetjes.

  • rosemary

    het blijkt verschrikkelijk moeilijk om aan een tweede handse rollator te kunnen komen. ik zou mijn 93 jarige moeder in engeland met zo'n rollator willen verrassen maar ja van af zo'n 400 euro vind ik toch een beetje pittig.

    ik wil op 28 maart weer naar mijn moeder

    wie kan mij helpen aan een redelijke occassion?

    m.vr.g.r rosemary