Gebakken Lucht

  • Peter

    Mijn vrouw ligt met MS en pijn in haar bed, ik heb een doorverwijzing naar een cardioloog. De websites van Thuiszorg zijn mooi. In de regio den Bosch, waar wij onder vallen, worden veel zorgprodukten aangeboden. Het aantal managers is geloof ik ook wel boven modaal hoog. Hulp krijgen wij niet. In die zin is de website “gebakken lucht”.

    Ik heb nu hulp uit het “zwarte” circuit. Gelukkig kan ik dat nog “kopen”. Als je helemaal geen geld hebt dan ben je mooi gesjogt in dit babbel-land.

  • ??

    Heel vervelend

    Ik werk zelf in de regio Walcheren (zeeland), wij hebben momenteel GEEN wachtlijst.

  • Petra Akkermans

    Wie het stukje over de gebakken lucht heeft geschreven weet ik niet maar in ieder geval niet door mij. Het is onjuiste informatie en wat ik nog vervelender vindt is dat iemand misbruik maakt van mijn e-mail adres.

    Dapper hoor.

  • foutje!!!

    hoi, ik kom toevallig voorbij'surfen' hier, vroeg me af wat er zoal bediscussierd wordt op dit prikbord. Maarre, ik lees je berichtje en volgens mij beschuldig je iemand onterecht! Je emailadres is duidelijk anders dan dat van de ander, klik maar op de naam, dan zie je het. Het eerste dee lvan de naam van je server is wel het zelfde en das logisch want er zitten vast meer mensen bij 1 provider, tis dus niet je emailadres wat het zelfde is!

    vr. gr.