te oud

  • corina

    ik wil misschien volgend jaar de opleiding voor verzorgende gaan volgen, maar ben ik niet te oud daarvoor? ik ben dan 39 jaar en heb 2 kinderen van (dan) 12,5 en 10,5 jaar. graag reakties van mensen die nu aan de opleiding bezig zijn en ongeveer net zo oud zijn en kinderen hebben.

  • tonnie

    corina schreef:

    >

    > ik wil misschien volgend jaar de opleiding voor verzorgende

    > gaan volgen, maar ben ik niet te oud daarvoor? ik ben dan 39

    > jaar en heb 2 kinderen van (dan) 12,5 en 10,5 jaar. graag

    > reakties van mensen die nu aan de opleiding bezig zijn en

    > ongeveer net zo oud zijn en kinderen hebben.

    hoi corina.

    het is best te doen, je ben echt niet te oud om deze opleiding te doen.

    Ik ben op de zelfde leeftijd begonnen met deze opleiding nu ben ik 50jaar en heb twee jaar geleden mijn vig opleiding afgerond, dus je ziet er is nog van alles te leren op jou leeftijd, dus ga er voor.

    groetjes Tonnie.

  • sindy

    hoi ik ben dan wel geen 39 maar 27 en dan word je tegenwoordig ook al oud gevonden door tieners hoor hihihihi ik wil zo snel mogelijk een opleiding gaan volgen en zoek er ook vanaalles over ik heb zelf 4 kinderen maar heb er veel voor over om dit beroep te mogen uit oefenen dus eigenlijk ben ik blij dat er oudere zijn dan mij dus ik wens je veel succes en hoop te horen of het jou gelukt is en dan vertel ik of het mij gelukt is succes en groetjes sindy

  • corina

    ik heb 3 jaar kinderverzorging/jeugdverzorging gehad en daar leerde je over van alles wat: kraamzorg, peuters, kleuters, enz., dus je weet wel al het een en ander.

    bij mij is het in ieder geval niet moeilijk om een opleiding in de zorg te beginnen, volgens verschillende mensen die ik gesproken heb.sindy schreef:

    >

    > hoi ik ben dan wel geen 39 maar 27 en dan word je

    > tegenwoordig ook al oud gevonden door tieners hoor hihihihi

    > ik wil zo snel mogelijk een opleiding gaan volgen en zoek er

    > ook vanaalles over ik heb zelf 4 kinderen maar heb er veel

    > voor over om dit beroep te mogen uit oefenen dus eigenlijk

    > ben ik blij dat er oudere zijn dan mij dus ik wens je veel

    > succes en hoop te horen of het jou gelukt is en dan vertel ik

    > of het mij gelukt is succes en groetjes sindy

  • joke

    Hallo,

    In je berichtje las ik,dat je 39 jaar bent en nog een opleiding wilt beginnen en dat je bang bent dat je te oud bent.

    Nou,ik kan je dit vertellen.Ik ben bezig met een opleiding verzorgede,niveau 3 en ben 48 jaar,nooit te oud om te leren dus.

    Eerst heb ik dit beroep uitgeoefend zonder diploma,maar nu er in de zorg veel gaat veranderen,kun je straks zonder diploma niet meer terecht. De opleiding is hartstikke leuk.Ook vind ik het heel leuk om weer in de schoolbanken te zitten.Een dag per week volwassenen onderwijs,heel anders dan vroeger op school.

    Nou ik hoop,dat ik je genoeg geïnformeerd heb ,groetjes

  • corina

    Leuk, al die positieve berichtjes. Het maakt mijn keuze in ieder geval een stuk gemakkelijker. Iedereen hartelijk bedankt!!!!!!!!!

    Groeten, Corina.