verschillen

  • Anneke

    Als ik zo de berichten lees merk ik dat er nogal wat verschil zit tussen de ene of de andere thuiszorg instantie.

    zoals bijvoorbeeld met de dag van de thuiszorg. Ik hoor van mensen in andere plaatsen over etentjes dagjes uit etc. maar aan de andere kant hoor ik over alleen een kadobon van 10 gulden.

    ook salarisen lijken te verschillen, iemand had het over uitzendkracht thuishulp a die het minimum loon verdiende met een kleine toeslag. toen ik nog als uitzendkracht werkte (ik was 18 jaar toen) kreeg ik al ruim 15 gulden terwijl het minimum loon iets van 8 gulden was.

    Wat vinden jullie van die verschillen? Ik vind het belachelijk dat ze zo groot zijn.

  • marloes

    Met de dag van de thuiszorg kregen wij f 300,- netto.

  • Cobie

    Wij kregen ook 300,- op de dag van de thuiszorg. Wel bruto.

  • grado

    Hallo wij kregen ook 300 piek netto,

    En ik ben het inderdaad met je eens dat het vreemd is dat er zo'n verschillen zijn.

    Ik heb 6 jaar in het zuiden voor de thuiszorg gewerkt en werk nu een jaaar vorr de thuiszorg in het noorden.

    Het is toch eigenlijk 1 instantie?? toch zitten er een hoop verschillen in dat heb ik nu zelf wel ervaren.

    groetjes grado

  • Alexandra

    De dag van de thuiszorg was hier wel beter F300,00 piek ff extra

    T verschilt nogal….

    Ik ben 18 en ben thuishulp a en verdien nu f17,12 netto per uur

    Groetjessss Alexandra

  • Marian

    het was een cao afspraak dat je wat kreeg op de dag van de thuiszorg. Als je het niet hebt gekregen zou ik er nog maar eens om vragen.

  • Olga

    Hallo Alexandra,

    Ik ben ook 18 jaar en wil misschien als thuishulp a werken. Hoe lang doe jij het werk al? En na hoeveel weken verdiende je f 17,12 netto? Ik heb alleen een mavo-diploma en wil werk zoeken omdat ik op mezelf wil wonen, vandaar ook die vraag over het salaris. Hoe bevalt het werk jou?

    Krijg je ook een toeslag als je 's avonds of in het weekend werkt?

    Groetjes,

    Olga

  • rian

    Hoi Olga.

    Als je thuishulp A bent, doe je alleen huishoudelijk werk. Je werkt dus nooit 's avonds of in het weekend, dus ook geen toeslagen/

  • Aukje Storm

    hey Anneke,

    JA ik vind het ook belachelijk, ik ben nu ruim 2 maanden bij de thuiszorg vandaan, ook omdat je daar haast niets verdiend ik ben 32 jaar en ik had 15 gulden in het uur !!

    Ik werk nu in een verzorgings tehuis en verdien nu dik 18 gulden in het uur .

    Ik heb het daar reuze naar mijn zin , leuke collega,s en het verdiend goed.

    nou de groetjes van Aukje ut fryslan