onzekerheid

• sandra

hallo allemaaal,

voel me behoorlijk onzeker vandaag nadat ik niet meer uren heb gekregen,ik werk nu zo'n twee jaaar bij de thuiszorg als b verzorgende,heb pas mijn instroom b gedaaan en daaar eeen certificaat van,

heb al 3 keer aaangegeven dat ik verder wil leren en nu voor de derde keeer is het niet door gegeven eeen cominucatie van lik mijn reeet dus ,hier baaal ik stevig van ,ik ben op papier bejaarde helpster maaar in de loop der jaren zoveeel verandert dus moet nou eeenmaaal op gefrist worden,ik wil heeel graaag de wijkverzorging in,ik heb het wel eeen beeetje gehad nu met schoonmaken,ik wil verder,,maaar als het niet door gegeven wordt duurt het alleeen maaar langer

wat ik ook zo raar vind is dat op mijn certificaaat duidelijk staaat dat je mensen mag wassen ect,,,maaar helaaas nog niet mogen doen,,ook vreeemd is in dordrecht als b verzorgende wassen ze wel mensen en hier in zwijn drecht niet ,ik vind het steeds vreemder,,,ik zit op dit moment echt in eeen dip ,,het liefst stap ik op bij de thuiszorg en ga ik soliciteren in eeen verzorgingstehuis en proberen daaar te gaaan leren ,het is allemaaal zo frustrerend voor me,terwijl ik in de thuiszorg juist mijn vrijheid heb en lekker zelfstandig kan werken ,,maaar ik hou er niet van om steeds op eeen vaste plek te zitten laaat me lekker leren ik wil zorgen en heb het wel gehad met al dat schoonmaaak werk,,,

• roos

hallo steffanie, een gesprek aanvragen met je leidinggevende,zo spoedig mogelijk, voor je zelf opkomen ,anders blijf je schoonmaken , groeten roos.

• roos

excuus foute naam het is sandra zie ik. gr roos

• sandra

hallo roos,,

ik ben sandra hoor,,maaar maaak niet uit..

het probleeem lig dus bij mijn teamleidsters die werken niet zo goed meee,die vergeten het steeds door te geven

• stephanie

ik ken het probleem dit is ook een vorm om het personeel in het team te houden ze doen wel of ze mee werken maar je ben gewoon afhankelijk van je teamleidster

• roos

hallo sandra, je zou ook naar de zorgmanager kunnen gaan of nog hoger, maar het is inderdaad zo als zij niet meewerken kan je het vergeten ,ik maak het dagelijks mee veel beloven maar niet nakomen, pas nog bij een collega die al lang in dienst is, zij werdt gepasseerdt maar iemand anders die pas in dienst is mag een opleiding gaan volgen ik noem het vriendjes politiek, oftewel elleboog werken, toch voor je zelf opblijven komen, en blijven vragen. groeten roos.