CAK

• Asterix

Hoi,

Ik ben ernstig lichamelijk gehandicapt en heb 1 x per week 4 uur gezinszorg en ben tot op heden heel tevreden met die hulp. Binnenkort wordt het uitgebreid door verslechtering van handicap.

Het probleem is dat ik anderhalf jaar geen eigen bijdrage betaald heb, zelfs mijn ouders die Alphahulp hebben ook niet, zijn er nog meer mensen die ook niet betaald hebben? Of is het alleen in Zuid-Holland?

Elke keer dat je niets van CAK hoort loopt de rekening wel op!! Dat kan je toch niet maken, gezien de meeste mensen die van een uitkering leven vooral minima. Dan moeten ze flink dokken!!

Waar kan je protesteren voor deze situatie? Er moet toch wel actie komen? Als het zo doorgaat loopt het dadelijk alles in de soep!

Asterix

• sandra

hallo,

dit verhaaal hooor ik vaker ja,,

ik werk zelf ok als alhahulp,en doe thuiszorg,,heel veel mensen klagen hier over

maar ik heb van horen zeggen ,dat het dus niet gebeurd dat je naa een tijd een rekening krijg war je van moet schrikken,zou niet netjes zijn he,,

dus denk dat je daar niet bang voor hoef te zijn

• claudia

het schijnt een rommeltje te zijn op het cak. ik krijg ook veel klachten en vragen van mensen waar ik werk. ik zeg altijd dat ze gewoon het cak moeten bellen en daar kijken ze wat je moet betalen wnat het schijnt dat het naar inkomen gaat. het cak horen die gegevens te hebben. gewoon aandringen want dan kan je al vast opzij gaan zetten voordat de rekening komt. uiteindelijk zal je de rekening wel moeten betalen maar dan kan er een regeling getroffen worden dat je in termijnen betaald maar dat is toch niet de bedoeling. wordt geloof ik tijd voor reorganisatie daar bij dat cak.