Scriptie

• Gerda

Halo allemaal.

Voor mijn opleiding verzorgende c ben ik bezig met een werkstuk.

Mijn probleem/vraagstelling is :Is de mantelzorger het kind van de rekening?

Wat vinden jullie daarvan gezien als verzorgende in de thuiszorg?

Graag jullie reacties.Hoe meer hoe liever! Alvast bedankt.

• roos

OPLEIDING C mantelzorg daar wordt soms te veel een beroep op gedaan ,voor al opde direktbetrokkenen die meestal al over belast zijn ,en niet zo gauw nee durven zeggen, maar ik hebook een vraag aan jou wat voor opdrachten moet jij nog meer doen wil dat graag weten ik ben zelf bijna klaar met de opleiding c nog twee weken en dan heb ik twee excamens ben dan klaar een excamen heb ik al gehaald, misschien kan ik jou helpen, ik hoop wel voor jou dat de begeleiding goed is ,bij mij was die niet altijd goed, het is trouwens een landelijk erkend diploma , groeten en sterkte mmet het werken aan je werkstuk. roos

• roos

OPLEIDING C mantelzorg daar wordt soms te veel een beroep op gedaan ,voor al opde direktbetrokkenen die meestal al over belast zijn ,en niet zo gauw nee durven zeggen, maar ik hebook een vraag aan jou wat voor opdrachten moet jij nog meer doen wil dat graag weten ik ben zelf bijna klaar met de opleiding c nog twee weken en dan heb ik twee excamens ben dan klaar een excamen heb ik al gehaald, misschien kan ik jou helpen, ik hoop wel voor jou dat de begeleiding goed is ,bij mij was die niet altijd goed, het is trouwens een landelijk erkend diploma , groeten en sterkte mmet het werken aan je werkstuk. roos

• roos

nog een keer reaktie op gerda, was niet de bedoeling dat het twee keer afgedrukt werd ,foutje gr roos.

• Gerda

Hoi Roos .

Je vroeg welke opdrachten ik nog meer moest doen.Nu,dat zijn er heel wat .

Meningen weergeven over maatschappelijke onderwerpen.

De deskundigheid van je collega's bevorderen.Enz. Enz. Dit wordt allemaal in proeves gevraagd.Maar hoe is bij jouw dan de opleiding?Ook via het ROC?

En heb je het in 2 jaar of in 3 jaar gedaan?

Ik volg de volwassenopleiding en die duurt 2 jaar.Het is flink aanwerken ,maar het zal wel lukken hoop ik.

Zeg, heb je al de uitslag? Vriendelijke groet van Gerda.