melding maken

• sandra

hallo ronnie,,,

mevrouw was 4 maanden aan de diaree ook veel te lang hoor,,

ik heb met mevrouw overlegt dat het verstandig is de huisarts te bellen ,zei zou dit doen..

ik heb dit gemeld aan mijn teamleidster en nu komt er een hisbezoek,

en wat moet ik met mijn collega bespreken dan ,,zei heeft haar werk gewoon niet goed gedaan das wel duidelijk ..

• sandra

hallo ronnie,,,

mevrouw was 4 maanden aan de diaree ook veel te lang hoor,,

ik heb met mevrouw overlegt dat het verstandig is de huisarts te bellen ,zei zou dit doen..

ik heb dit gemeld aan mijn teamleidster en nu komt er een hisbezoek,

en wat moet ik met mijn collega bespreken dan ,,zei heeft haar werk gewoon niet goed gedaan das wel duidelijk ..

• dolfijntje30

Dag allemaal

De gebeurtenissen klinken erg bekent in mijn oren .

MAar toch wil ik graag even mijn ei kwijt.

Je hebt werk besprekingen en daarr kan je ook van alles kwijt.Ook dit probleem .\maar waar ik een beetjen moeite mee heb is dat (dan kijk ik naar mijn zelf )als ik bij iemand inval dan is het meestal ook negen van de tien keer mijm hulp deed dat nooit enz .Maar je moet ook oppassen dat je het niet te snelaan geeft want je weet ook niet wat voor client situatie is .Ik heb nl ook clienten gehad waar het dweilenmet de kraan open is .Als ik vandaag was geweest en volgende week kom er een inval dan zou diegen kunnen denken dat ik geen reet uit voer.

In het geval dat mevr al een paar maanden last had van diarree is natuurlijk niet goed dat daar niet is in gegrepen .Maar je weet ok weer niet of ze inderdaad niets tegen mevr gezegt hebt.

ik wil niemand voor zijn of haar hoofd stoten maar soms gaat het bij sommige clienten moeilijker dan bij andere clienten.

Ik vind trouwens dat je er gewoon met je collega er normaal over zou moeten kunnen praten .

Als volwassene.

maar goed ,het blijft moeilijk.

groetjes dolfin

• claudia

bij sommige mensen is het inderdaad dweilen met de kraan open maar er zijn toch dingen waaruit je kan opmaken of er goed schoongemaakt wordt of dat er met de pet naar gegooid wordt. als de keukenvloer onder de vleesspetters liggen of het gasfornuis zit van boven tot onder onder de spinazie (krijg je er ook zo goed vanaf :) ) dan weet je gewoon dat er elke dag gekookt wordt en dat dat gewoon vies is omdat het die week niet schoongemaakt wordt door de client zelf. daar zeg je ook niets van, maar als je bezig bent en je ziet een dikke laag stof bovenop cd hoesjes of het wijnrek zit van boven tot onder in de spinnenrag dan weet je dus dat er iemand daar in geen weken zoniet maanden is geweest met schoonmaken. over dit soort zaken hebben we het ook. de dikke laag stof bovenop kasten waar je eigenlijk gewoon op een normale manier kan schoonmaken, de dikke laag stof op boeken in de boekenkast, wel stofzuigen maar bv niet dweilen zodat je een uur staat te boenen, een keukenkastje opentrekken en de boter (hoor dat niet in de koelkast????) loopt zowat uit het kastje weg, de koelkast die zo stinkt dta je zowat over je nek gaat op het moment dat je hem opentrekt.