jeetje wat zijn er toch weinig mensen te zien hier zonde hoor,,
doe even een verslagje van een klieent van mij 91 jaar inmiddels ,,
mevrouw gaat , wel achteruit nu ,,ze is een paar weken geleden gevallen op haar heup dat is gelukkig vanzelf goed gekomen daarna is ze eigenlijk gaan sukkelen,,ze voelde zich erg moe constant,,ze lag ook veel op bed,,
de laatste twee weken werd mevrouw erg benauwd en moest ze vaak hoesten,,zei kreeg hier voor codeine,,voorgeschreven
maar de moeheid werd alleeen maar erger mevr had geen eetlust meer en viel daarbij dus kilo's af,,dus was een hoopje ellende,,
dokter is vorige week bij haar geweest,,
moet erbij vertellen mevr is ook hartpatieent
zei heeft nu voorgeschreven gekregen ORISEL??? zeg me niets ..
CODEIENE=voor de hoest dus
FERROGRAD=voor het IJZER
LANOXIN=voor het hart
hopelijk krijg ze gauw haar eetlust weer terug,,en gaat ze zich wat beter voelen,
vanmorgen was best zielig hoor ,,ze moest zich verschonen mevr is incontinent,ik vond dat ze best lang weg bleef en hoorde haar later ook echt naar lucht happen ,,vrouwtje zat op bed met luier op haar enkels naar lucht te happen ik heb haar moeten helpen met aankleden ,zei is verders in bed gebleven ze werd daarna vrij rustig en kon ik mijn werk afmaken en naar huis toe,,haar dochter zou s'middags langs komen ,,en vanaf volgende week komt er 3 x inde week een kennis eten maken voor haaar,,dus ben wel blij dat er vaker naar har gekeken wordt
ik hou jullie op de hoogte