hallo

• sandraB

hallo ben ik weer,,,

helaas nog steeds weinig mensen die iets plaatsen jammer hoor,

gsteren na het werk even naar kantooor voor mijn wrf briefje wegte brengen

en had wat vragen voor mijn teamleidster maar ze was er niet haar moeder was overleden,

ik zou volgende week beginnen met begelijden van een nieuwe werknemer,,dus alles gaat vervallen,,

mijn klieent gisterochtend vroeg of ik haar wilde helpen met haar autootje wassen,ik heb dit gewoon gedaan maar er staat me iets bij dat dat niet mag net zoals het omspitten van een tuin,,mag volgens mij ook niet

het was voor mij een kleine moeite hoor..

• Lenie

Klopt, mag niet. Had je tijd over dan? Was er dan geen andere klieënt die je even hulp kon gaan bieden?

• sandraB

nee ik had geen tijd over ,deze mevr krijgt om de 14 dagen hulp ,en als ik kom heeft ze altijd dingen in de planing waaronder dus de auto wassen,zal eens navragen op kantoor,,weet wel dat ze bij ons vrij soepel zijn ,,dus ben zeer benieuwd

• Lenie

Ja ik ook

• Anneke

In princiepe mag het niet, maar ik denk dat je ook niet te streng naar de regels moet kijken, je moet natuurlijk wel grenzen stellen maar als jij het niet te zwaar vind en mevrouw wil het graag en je komt niet in tijdnood voor ander werk bij die mevrouw dan zie ik er geen kwaad in en dat moet je zelf dan ook niet doen

• sandraB

hallo,

in principe mag het dus niet ,,dus doe ik het de volgende keer maar niet denk ik,,want stel je voor er gebeurt iets met me ,ben ik de pineut denk ik,,

en nee een auto wassen is niet zwaar,,

en ik kwam niet in de problemen met ander werk,,,

• jolanda

En waar is het einde van de grenzen?

Dit heeft niks te maken met niet willen of niet kunnen of niet mogen!

Als er maar 1x per 14 dagen hulp wordt verleend,denk ik toch dat er belangrijkere

dingen te doen zijn dan een auto poetsen,anders vraag ik me af of de hulp wel terecht is,iemand anders zou misschien dolgraag het toilet gepoetst krijgen en daar is dan geen hulp voor,maar wel veel belangrijker dacht ik zo.

groetjes jolanda