lenie

• sandraB

hallo lenie,,

mag ik weten welke provinci jij werkt en als wat?

• Lenie

Ben al elf en een half jaar in dienst bij de thuiszorg. Heb 7 jaar in de wijk gewerkt als thuishelpende. Ben toen anderhalf jaar thuisgeweest i.v.m. rugklachten. Ben toen afgekeurd voor huishoudelijk werk ook i.v.m. mijn rug. En werk nu al drie en een half jaar op kantoor bij de thuiszorg. Deels planner hulp…en deels registratiekamer. En ik woon in de provincieZuid Holland. Wil je nog meer van mij weten dan hoor ik dat wel. Groeten…

• Lenie

Even een correctie. Ik werk geen 3 en een half jaar op kantoor, maar 3. Doei…

• sandraB

zo hee ook al zolang in dienst ik nu zo'n 15 jaar bij opmaat met tussen pose hoor,,in verband met kinderen krijgen en nogh een tijdje in een zorgcentra gewerkt,,

ooh ja rugklachten is een groot probleeem heee

maar hoop dat je het op kantoor naar je zin heb,,

• Lenie

Ja heb het heel erg naar mijn zin. Ga nooit met tegenzin naar mijn werk. Toen ik nog in de wijk werkte trouwens ook niet.

• sandraB

zou ook niet goed zijn hee met tegenzin naar je werk gaan,ik de laatste tijd iets minder omdat ik gewoon moe ben ,en met een aantal vragen zit,,ik wil zo graag verder,,,en er is zoveel te kort aan verzorgende en ik wil zo graag en mag niet

• Lenie

Zoals ik al zei in een ander bericht..probeer het bij je pers.functionaris. Maak gewoon een afspraak met haar..of hem. Slaat toch nergens op dat jij verder wil en je mag niet…..

• natascha

SandraB,

Als je het gevoel hebt dat je niet verder komt maar het wel wilt zou je kunnen overwegen om een afspraak te maken met een opleidingsmanager, als jullie die hebben tenminste, wij wel dus , zij kunnen je voorlichting geven over de mogelijkheden. ik vind het wel vreemd dat je niet serieus wordt genomen als je aangeeft dat je verder wilt.Het aantal opleidingsplaatsen is inderdaad beperkt maar ze kunnen je in ieder geval op een lijst zetten.

suc6 collega