hallo allemaal,
ik heb toch nog een keer een vraag,,ik kom er niet echt uit ,mijn teamleidster zeg dat ik het hogerop moet gaan zoeken,
ik ben b-verzorgingshulp,,zoals ik gelezen heb mag je dan toch ook mensen wassen aankleden ect helaas gebeurt dat niet bij ons en doe ik alleeen maar huishoudelijk werk ,wel gebeurt het dat ik bij mensen met alsheimer mag werken want dat is voor b verzorgende,,en daar schijnt een A hulp niet naar toe te mogen,,
hier een brug verder weet ik dat de Bverzorgende alleeen maar mensen wassen en licht huishoudelijk werk verrichten voor mij is het best frustrerend,omdat ik uit de zorg komt en er zo graag weer in wil,,heb mijn instroom b al gedaan zit nu te wachten al heel lang naar mijn idee naar scholing .B terwijl in al B verzorgende ben heel raar allemaal in mijn ogen ,een collega van me is weg in de thuiszorg en werk nu in een verzorgingstehuis en zei mocht direckt mensen wassen ,hoe komt dit toch,,heb toch al een aantal jaren ervaring en heb mijn diploma bejaardehelpster el hoewel ik het werk van een verzorgster altijd heb gedaan,,ik wil niet weg in de thuiszorg maar soms zit het me een beetje tegen omdat ik niet verder kan ,,mijn teamleidster weet dit ,maar ja heb al heel vaak aangegeven dat ik verder wil maar ja,,,,wachten wachten en nog eens wachten…wie herkent dit?