geen goede start

• sandra

Hallo allemaal………….

Deze week ben ik dan begonnen in de thuis (ik ben nog A) en mijn binnenkomst was niet helemaal je van het.

Het weekend daarvoor begon ik al aardig te sukkelen met de griep,maar kon me niet op dag 1 ziekmelden,heb dus gewoon gewerkt op 1 ochtend na.

De week is prima verlopen,ben 1 keer meegeweest met iemand,heb verder alleen gedraaid,vrijdag ben ik bij een cliente geweest…….dat verhaal zet ik hier nog eens neer!!)…..zoals het daar in huis was,dat willen jullie niet geloven.Bij wijze v spreke dan,want jullie werken al zolang thuis,dat jullie ook vast wel eens muizen hebben zien lopen bij clienten.

Maar ik heb een groot voorwerp precies boven op mijn hoofd gekregen.Ik ben doorgegaan met werken,maar werd beroerd die middag bij een vriendin thuis,ik gaf de misselijkheid en hoofdpijn (oppervalkkig) eerst de schuld aan de nog steeds om de hoek kijkende griep.De andere dag ging het echter wel mis en heeft mijn vriend mij naar het ziekenhuis gebracht.Bleek het dus wel een hersenschudding te wezen;plat liggen.

Ik heb me flink in een hersenschudding vergist;ik sta nu dinsdag nog niet prettig op mijn benen,ben ik er niet helemaal bij en voel ik me eigenlijk het prettigste als ik blijf liggen,maar ik word er zo gaar van.Ik wil morgen eigenlijk weer beginnen.Even zien hoe het verder vandaag gaat;ik spijbel nu ook even een kwartiertje door achter de pc te zitten.

Mijn teamleidster heb ik hierover nog niet gesproken,die krijg ik moeilijk te pakken,hoop dat ze het begrijpt…..ik heb altijd het gevoel dat ik spijbel,als ik niet op mijn werk ben,maar er wel hoor te wezen,klinkt absurd,maar dat heb ik altijd gehad.

Ik geef jullie van de week weer een update!!

Groetjes sandra

• sandraB

hallo naamgenootje van je,,als eerste hastikke fijn dat je in de thuiszorg ben gaan werk hastikke tof van je,,en nee heb nog nooit muizen zien lopen bij mensen ,

je moet zo denken ziek is ziek hoor,,hebben ze echt wel begrip voor,,en niet mee blijven lopen anders ben je weer heel snel ziek goed uitzieken dus…

hoe kwam dat grote voorwerp op je hoofd?was dit tijdens je werk?

jammer dat je je teamleidster nog niet gesproken heb..

sterkte ermee en wordt maar snel weer beter