ondergewaardeerd

• Maike

Hebben jullie ook het ideee dat je door medewerkers op kantoor min of meer wordt gezien als werksters die niet veel in hun mars hebben en daarom dit werk doen.Met collega's bedoel ik dus verzorgende,planners,managers

• sandraB

neeeeeee!!!! absoluut niet ze zijn juist hastikke blij met ons,,tuurlijk hebben ze het wel eens druk en als je dan kantoor binnen komt zetten gebeurt het wel eens dat ze geen gedag zeggen of even geen tijd voor je hebben en dat zijn geen leuke dingen maar daar tegenover staat dat ik geweldig veel complimenten krijg van mijn teamleidster en dat maakt het weer hellemaal goed

• Lenie

Bij ons krijgt de hulp altijd aandacht, en een vriendelijk woord. Aan de telefoon of als ze voor het een of ander op kantoor moeten zijn. Ja of de hulp moet er met de pet naar gooien dan wil het wel is dat hij of zij tot de orde wordt geroepen, maar dan nog op een normale manier. Wij hebben respect voor de hulpen, het is best een zware job…

• silvia

dat kan inderdaad zo zijn , maar je houding maakt dan ook wel wat uit , laat je niet in een hoek duwen wij doen zeer goed werk en hebben vaak een beter zicht op de situatie als degene die er maar 10 minuten per dag aanwezig zijn laatst was ik op een clientbespreking en daar werd ik voorgesteld als de huishoudelijke hulp terwijl ik n.b. gespecialeseerde verzorgende C ben , dat heb ik niet gepikt, en ik heb nogal uit de hoogte gereageerd . de houding naar mij veranderde toen en er werd wel naar mij geluisterd. dus laat je niet op je kop zitten. zonder onze inzet zouden een hoop mensen niet thuis kunnen blijven wonen .

groeten silvia

• Lenie

Heel goed van je…groetjes

• Maike

Ik laat zeker nier over mijn heen lopen en aan mijn houding ligt het niet en ik word zeker gewaardeerd door mijn manager en planner en de klanten natuurlijk.

Maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat er bij ons op kantoor altijd zo neerbuigend wordt gedaan over ons.En dan niet direkt waar wij bij zijn,maar achter onze rug om.Zo zat ik laats op het toilet en er waren 2 collega's aan het praten over de “mutsen van de hulp”.Toen ik van de wc af kwam hielden z ehun mond.En dit hoor ik dus van meer collega's.

De receptioniste bij ons herhaalt meestal alles 2 keer als ze tegen een helpende praat.

Dit zijn natuurlijk maar incidenten maar leuk is het zeker niet.En als je ze erop aanspreekt dan zeggen ze meestal dat ze het zo niet bedoelen.

• Lenie

Dat is inderdaad niet leuk. Het zijn zelf mutsen joh. Misschien gaat het niet lekker met hun werk en reageren ze dat op de hulpen af. Kop op meid…sta erboven!!!

• silvia

Beste maike,

je schrijft dat je gewaardeerd wordt door je manager je planner en de clienten, nou dat is het belangrijkste, en die kantoormutsen moet je dan maar lekker laten praten. zij worden niet gemist als ze ziek zijn en jij wel .

groeten van silvia

• kyra

Ik klik ook niet met iemand van het planburo maar dat is jammer dan. Iedereen is verschillend en ik hoef niet iedereen aardig te vinden. Als ik niet met respect behandeld word zal ik dat ook niet doen. Ik reageer nu extreem beleefd zoals het hoort. Ze is mijn vriendin niet.

• loes

Ik vind het niet normaal dat bijna aale mailtjes van dit onderwerp, behalve die van Kyra en SandraB vanaf hetzelfde emailadres komen. Verveel je je ofzo????