hoe gaan jullie hier mee om ,een klieent van me is helaas overleden zei is 92 jaar geworden ,,mooie leeftijd hoor.maar toch
Tjs dit zijn geen leuke dingen, maar dat weet je met dit werk. Hoe lang heb je bij haar gewerkt? Ik zelf heb het nooit meegemaakt. Ik hoor wel is van colega's dat ze naar de begrafenis gaan als er een klieént van hun is overleden. Maar dat is natuurlijk geen verplichting. Als je dat niet aankan moet je het niet doen en hoef je je heus niet schuldig te voelen hoor. Sterkte…
ik heb het maar 1 keer meegemaakt maar ik had maar iets van 6 of 7 keer bij die mevrouw gewerkt. In het begin vond ik het wel erg en ik heb ook de nabestaande gecondoleerd (ze had nog een echtgenoot) maar verder kon ik er eigenlijk ook niks mee. Maar dat is misschien ook heel afhankelijk van je relatie met de klient
ik heb het al een paar keer meegemaakt,en toch het is iedere keer weer anders.
Een klient is zelfs tijdens de verzorging gestorven,en ik heb eerlijk gezegd met de familie mee staan grienen(gelukkig waren we met zijn tweeen).
Met een gezin daar heb ik nu nog altijd contact met de dochter en van een ander gezin met dekleinkinderen.
Maar alle drie de situaties waren geheel anders,maar geeft het voormezelf inderdaad een goed gevoel als ik naar de begrafenis was geweest om het zo te kunnen afsluiten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?