urenregistratie

• kyra

ik vraag me af hoe jullie de uren schrijven.

ik ben om 11.30 klaar met client 1 en dan fiets ik naar huis en dan ben ik 11.50 thuis, dan moet ik om 12.10 weer gaan fietsen want om 12.30 moet ik bij client 2 zijn. al met al heb ik dus maar 20 min. om mijn eten naar binnen te proppen en fiets ik me helemaal scheel maar die uren mag ik niet schrijven.

hoe is dat bij jullie geregelt?

• Lenie

Kan je het dan niet zo regelen met je leidinggevende en je client, dat je b.v. bij client 2 wat eerder komt om je brood daar te eten, omdat het de moeite niet is om naar huis te gaan tussen de middag. Der zijn bij ons hulpen die dat doen hoor. De clienten vinden dat gezellig ook, en maken een lekker bakkie erbij voor je. Reisvergoeding krijg je alleen als je van client 1 naar client 2 gaat. Groetjes…

• sandraB

hier in zwijndrecht hebben we 30 minuten pauze,

dus als ik s'morgens begint om 9.oo dan werk ik tot 12.00 neem een half uur pauze zodat ik om 12.30 weer kan beginnen,

wat je ook kan vragen of je bij je eerste klieent je boterham mag eten scheelt weer een bekkie fietsen,,

sterkte

• kyra

vandaag heb ik bij de client gegeten en inderdaad……“wil je er een kopje thee bij?”

lief he? het scheelt inderdaad een hoop gefiets.

• Lenie

Nou dit vind ik hardstikke leuk om te horen. Groetjes…