praktische thuishulp

• henny

Wij zijn opzoek voor ons gezin naar een praktische thuishulp voor na schooltijd .Dit voor onze dochter met een ontwikkelingsachterstand.De betaling gaat via het pgb en dus met een contract.Wij wonen in Amsterdam .heb je intresse stuur dan even een mailtje .

• kyra

henny, ik denk dat je een thuiszorgorganisatie in moet schakelen en die regelt dan de hulp. je koopt als hetw are dan de hulp in met het pgb. ik geloof niet dat dat zo particulier geregelt kan worden maar misschien heb ik het wel mis hoor en kan het wel.

• Lenie

Tsja dat zou ik ook niet weten. Mocht je geen reactie's hierop krijgen dan zou ik net zoals Kyra zegt de thuiszorg bij jullie in de wijk inschakelen. Die helpen je vast verder…

• henny

even een berichtje.De gewone thuishulp kan vaak niet bieden wat wij nodig hebben en kennen wachtlijsten en hebben personeelstekort.Lenie schreef:

>

> Tsja dat zou ik ook niet weten. Mocht je geen reactie's

> hierop krijgen dan zou ik net zoals Kyra zegt de thuiszorg

> bij jullie in de wijk inschakelen. Die helpen je vast verder…

• Anne-marie

Meiden, met een pgb kun je kopen wat je wilt. Dus ook particuliere hulp, dat is juist het fijne van een pgb. Iemand die zich kan vinden in jouw tijden en wensenJe bent dan als client(of ouder van een client) werkgever, de hulp is werknemer, de rekening gaat naar het zorgkantoor en die betaalt dat uit je pot met pgb-geld.

De thuiszorg kan vaak niet bieden wat mensen graag willen. Vooral tijden zijn moeilijkte realiseren. Henny, heb je al op de bekende pgb sites gekeken? daar wordt personeel gevraagd en bieden mensen zich aan. Wacht, ik mail je wel even. Het is al een oud bericht….. Gr Anne-Marie, wijkVPK en moeder van zoon met bijna een PGB.