nu las ik een oproepje van enkele maanden terug van Sandra zij had een collega die bij een client de boel nogal had verwaarloosd.
mij is nu ook iets op verschillende adressen overkomen waarvan ik denk wat moet ik hiermee,bijv.ik moet bij een client 3.30uur werken,ik moest van die mevr.eerst maar even de wc en de badkameren de slaapkamer doen ik ben hier een uurtje mee bezig geweest,en echt alles goed gedaan hoor,zeg ze de andere hulp deed er 2uur over.en als ik dan soms bij verschillende mensen dingen zie dan denk ik hier is echt de laatste maanden met de franse slag gewerkt,bijv radiatoren met een hele dikke laag stof,spinnewebben die echt niet van de laatste maand zijn,ik denk dan toch wel ben ik nou zo precies of maken anderen er een potje van,ik vind dit erg rot om het nu al te melden bij mijn leidingevende,ik werk nu pas een week als thuishulp a,hiervoor werkte ik 5 jaar als alpha-hulp.en als ik de zorgdossiers lees denk ik sommigen verdienen het toch maar gemakkelijk op een morgen.ben ik nou gek of wie denkt er net zo over?werk ik nou echt te hard?