Wat is onhoudbaar he? Voor de een gaat dit verder dan voor de ander. Mijn man werkt fulltime in ploegendienst en we hebben 2 jonge kinderen (6 en 5). Dus wanneer mijn man niet werkt, gaat ook veel van zijn naar de kinderen. De tijd die daarna overblijft besteeds hij zo nu en dan aan het huishouden, maar ook aan eigen ontspanning (ook heel belangrijk, al wordt dat weleens vergeten). Mijn klachten zijn (hopelijk) van tijdelijke aard, een doekje over het aanrecht gaat wel, bedden verschonen niet, de was ophangen moeilijk en stofzuigen/dweilen, badkamer en toilet soppen gaat helemaal niet. Er is namelijk (na verwijdering van schildwachtklier, naar aanleiding van melanoom) een zenuw geraakt in mijn schouder waardoor ik mijn rechterarm (ik ben rechtshandig) nog maar moeilijk kan gebruiken. Je begrijpt dan dat het huishouden erg moeilijk voor me wordt. Ook door fysiotherapie wordt me dit afgeraden/verboden. Kortom, erg lastig allemaal dus en vandaar ook mijn verzoek om thuiszorg. Maar ik denk dat ik inderdaad volgende week maar eens ga bellen met die vereniging, kijken hoe het er voor staat. Bedankt voor je reactie!