Nieuwe werkmaterialen

• Maike

Mijn manager weet dat ik weer op de oude manier werk,ze is er niet blij mee maar accepteert het wel.Het probleem met de meeste collega's is dat ze niks durven te zeggen,pas als er een paar wat hebben gezegd durven ze het te beamen.En ik ben het zat om elke keer de eerste te zijn die wat zegt,want dan denken z eop kantoor ook van daar heb je haar weer

• kyra

ja maike, ik ken het. ik ben ook altijd de “zeikert” in het team wat de belangrijke zaken betreft. de rest van de collega`s kletsen veel maar zeggen weinig of op een manier dat ik denk van jemig, maak je je daar nu echt druk om? echt diepgaande gesprekken over belangrijke zaken of ideeen komen totaal niet tot uiting. ik heb ook helemaal niets met mijn collega`s. zij liggen mij niet. ik vind ze vaak zeuren om niets of er komt een onduidelijk onsamenhangend verhaal waar niemand iets van begrijpt alleen doordat die collega niet alles wilt vertellen ivm….???? (weet ik niet, want dat wordt niet verteld). ik kan daar echt pissig om worden. zeg dan niets of zeg alles. ik voel me dus ook nooit op mijn gemak bij personeelsfeestjes.

• Daisy

hoi hoi.

Ik werk bij Thuiszorg Amsterdam. wij werken gewoon lekker op de ouderwetse manier met een emmertje sop en allesreiniger enzo. In principe moegen wij overal mee werken alleen wordt het sterk afgeraden om met bijv. bleek te werken.

Vind het maar een rare bedoening al die nieuwe werkmaterialen waar jullie het over hebben. Werkt toch helemaal niet…. En zo'n zorgmanager die zegt dat je het niet positief bekijkt enzo, wat een gelul.

Misschien is het een idee als de cliënten zelf ook klagen bij hun zorgmanager? Misschien wordt het dan serieus genomen. Als ze van de cliënt zelf horen dat ze er niet tevreden over zijn en dat ze anders misschien naar een andere instantie overgaan, luisteren ze misschien wel.

Succes!

• Lida

Hallo collega's

zoals belooft alleen een dag later,ik heb het aan mijn zorgmanager gezegd en hij stond met zijn oren te klapperen.Hij vroeg of het soms een expiriment was want hij had er (gelukkig) nog niks over gehoord.echt een mening heb ik niet gehoord van hem.Maar hij zou wel deze site opzoeken dus wie weet kunnen jullie hem vragen wat hij er van vind.En zijn mening vragen.Ik hoop niet dat wij ook zo'n pakket krijgen bij onze cliénten.Wat een gedoe!!

see you en you en you en you!!!!