zo vanmorgen bij de arbo arts geweest moet maandag weer gaan proberen ben al bijna 3 weken ziek vanwege de griep en veel maagpijn en dat ik zo moe ben,
ook ben ik druk aan het uitzoeken hoe het nou zit met mijn opleiding die ik moet gaan volgen in februarie dat zou de verkorte BBL zijn maar het vreemde is ik ben verzorgingshulpB heb mijn instroom B gedaan maar op pappier ben ik bejaardehelpster heb hiervan mijn diploma ik wil heel graag verder want het heb er voor geleerd dus wil ik er ook iets mee maar ik vind dat ik maar niet verder komt in de thuis zorg ik doe nog steeds het werk als verzorgendeA af en toe heb ik wel wat B klanten er tussen zitten maar ook daar moet ik gewoon schoon maken ik wil gewoon verzorgend werk doen daar ben ik voor opgeleid
het kromme is een brugje verder hier vandaan zijn de verzorginshulpenB allemaal volop aan het mensen verzorgen en hebben ze zelfs een te kort aan B hulpen waarom zei wel daar en ik hier niet ik kan het ik mag het maar ze doen er niets mee en dat gaat me behoorlijk dwars zitten nu gaan ze waarschijnlijk de verkorte BBL afzeggen en me toch laten gaan voor mijn C das opzich allemaal heel leuk maar dan wil ik ook het werk als C verzorgende doen wat als ik straks mijn C heb laten ze me dan nog steeds keukens soppen en dweilen en noem maar op
het zit me echt tot hier,hebben jullie hier ervaringen mee hoe gaat dat bij jullie te werk?