hallo allemaal,
zoals jullie het weten heb ik het niet meer zo naar mijn zin in de thuiszorg ,er komen steeds meer situaties tegen waar ik me aan ergert en niet weten wat ik daarmee aaan moet.
klieenten die niet op de hoogte zijn dat ik kom,zorgdossiees die niet goed gevuld zijn ,of verkeerd ingevuld of hellemaal niet ingevuld,vieze invaladressen,het constant overal achter aan moeten zitten,
van de wek was ik bij een meneer die zwakbegaafd is meneer werd eerst altijd gedoucht door de wijk ze zijn daarmee gestopt omdat meneer niet wil mee helpen terwijl hij dat zelf nog wel kan ,meneer zeg tegen mij ik ben zo moe steeds er naar dus heb er al geen zin in ,maar ja dat zijn de regels in de thuiszorg ,inmiddels is meneer al 6 weken niet gedoucht ik vind dit echt onzin help die man gewoon ,en stimuleer hem in het helpen,maar nee hoor ze laten hem gewoon zitten ,ook klaagt meneer al enige tijd over jeuk aan zijn scrotum ook las ik dit in het zorgdosiee ook stond er vermeld dat meneer bloed in zijn ontlasting had ,verder in het zorgdossie niets meer over terug gevonden ,wel dat meneer wel eehns klaagt over jeuk ,waarom wordt hier niets mee gedaan moet er dan niemand een huisarts voor meneer bellen,meneer is diabetisch en zijn suiker is steeds te hoog meneer eet en drinkt gewoon alles en dan vinden ze het vreemd dat zijn suiker te hoog is ,is het dan niet handig een lijst te maken met boodschappen waarop staat vermeld wat meneer wel en niet mag is wel zo handig voor de medewerkers die boodschappen doen.dit is er gewoon niet moet ik als invalskracht dit dan gaan oplossen en melden ik heb altijd van dit soort dingen , ben dit echt zat ,iedere hulp moet dit toch zien en zeker de vaste hulp. en of de wijk.
en zo kan ik nog wel een poosje door gaan wat je allemaal wel niet tegen komt ,