kadootjes

• kyra

sinterklaas en kersttijd zijn weer volop aanwezig. wat doen jullie als je een kadootje van een clieent aangeboden krijgt? bij ons in het regelement staat dat wij niets boven de ?10,- mogen aannemen maar ik vermoed dat de kadootjes daarboven komen. niet aanpakken veroorzaakt een hoop teleurgestelde mensen en een hoop gezeur om het toch aan te nemen.

• Maike

Wij mogen helemaal niks aan nemen,zelfs geen 10 cent.Maar dit gebeurt natuurlijk toch.Als ik een kado krijg van een clieent dan accepteer ik het wel.Tenzij ik denk dat het een duur kado is en dan probeer ik uit te leggen dat ik dat niet kan aannemen.

• Jenny

Hoi kyra,

Wij mogen dus ook niks aannemen van cliënten, maar vorig jaar kreeg ik met kerst toch een fles wijn en dit jaar verwacht ik dat het er weer wel in zit.

Je kunt moeilijk weigeren, maar maak wel duidelijk aan de cliënt dat het eigenlijk maar tot 10 euro mag. Dan kan ze zelf bepalen of ze je het geeft, maar ik zou het zeker niet afwijzen, want dat klinkt zo ondankbaar.

Succes.

• sandra

ik pak gewoon alles aan wat ik krijg want doe ik dat niet zijn ze erg teleurgesteld,en het is toch hastikke leuk.