moet dit ff kwijt

• sandra

hallo .

ik moet dit echt even kwijt hoor ,zit echt in een dip ,ik heb me helaas donderdag ziek moeten melden wer doordat ik aan de diaree was en nu vandaag veel last van mijn buik ,bel mijn teamleider op echt op zo'n manier het valt allemaal wel mee ,is het echt allemaal wel zo erg en ja je heb je de laatste tijd wel vaak ziek gemeld,

vraag ik erom om ziek te worden ,wat is dat nou verdorrie voel me hierdoor echt niet serieus genomen ,is dat overal zo in de thuiszorg,ziek is toch ziek,ik vraag er echt niet om hoor ik werk graag en hou van mijn klieenten

oke heb de laatste tijd veel spanningen waardoor ik mischien vatbaarder bent ,

ik snap best dat ik iets aan die spanningen iets moet doen en dat doe ik ook ,maar een beetje begrip zou op zijn plaats zijn en dat voel ik hellemaal niet ,ze geloven me gewoon niet en dat maakt me vreselijk onzeker,en daar baal ik echt van ,

• Trees

Ja joh dat is bij ons ook, en misschien elders ook wel. Af en toe denk ik wel is…“zo zo je ken ook voor arts gaan solliciteren”. Ik begrijp dat je je eigen er klooten door voelt, maar ik zou me er niks van aantrekken. Heel veel sterkte en vooral lekker uitzieken!!!!!!!!!!

• sandra

ben blij dat ik niet de enigste bent

dank je wel

• Maike

Bij ons is het ook zo hoor,als je ziek bent dan krijg je een heel gezeur over je heen.Wanneer ga je weer werken?KAn je echt niet werken? En dat soort vragen.Ik ga me morgen ook ziek melden doordat ik helemaal stuk zit(mijn schoonzusje is heel erg ziek en haar situatie is kritiek) ben benieuwd wat mijn manager gaat zeggen

• sandra

ooh ze zullen het vast niet leuk vinden dat je niet komt ,

sterkte ermee,

ik ga het van de week ook hogerop zoeken want ben het allemaal een beetje zat