Wens in vervulling laten gaan, met uw medewerking.

• Servaja

Zouden jullie mee willen helpen, om een droomwens in vervulling te laten gaan?

Hier gaat het om:

Free_Spirit zit nog steeds te internetten via de telefoonlijn, dit omdat dus in mijn gebied nog geen kabel of adsl mogelijk is. Dit kost haar behoorlijk wat geld, en dat is soms haast niet meer op te brengen.

Zelf heeft ze een spierziekte, waardoor internet voor haar een heel belangrijk contact is met de buitenwereld. Een bekende van haar, heeft daarom een wens in een wensboom gehangen van MSN.

Wens titel: Kabel voor Free Spirit

Wens: Een kabel internetverbinding voor Free Spirit. Zij heeft een spierziekte en zit grotendeels in een rolstoel. Aangezien haar grootste hobby internetten is en zij buiten uit woont, kost dat behoorlijk veel. Graag zou ik voor haar een kabelverbinding wensen.

Nu kan daar dus dagelijks op worden gestemd!

En dat kan direct via deze link:

http://msn.gamepoint.net/2002/wensboom/pop.vote.php?wensid=11004

En willen jullie weten hoe het er voor staat, nou dan kan je kijken bij deze link, en dan kijken bij alle wensen, en dan stemnummer 11004. (Via bekijk alle wensen)

http://www.msn.nl/special/feestdagenspecial/wensboom/Default.asp?Ath=f

Ook kan men stemmen via SMS en dat levert 2 stemmen op.

Stem op de wens via SMS! Stuur: MSN WENSSTEM 11004 naar nummer 3300. (kosten ? 0,55 p.o.b).

Zouden jullie dit ook zo veel mogelijk willen verspreiden naar andere forums toe. En misschien zelfs naar familie, kennissen etc.

Er wordt flink gestemd en ook via sms, maar de eerste plaats is nog ver in zicht.

Ik hoop dat jullie haar willen steunen om dus zo veel en zo vaak mogelijk te stemmen op de wens.

Alvast mijn en haar hartelijke dank!!

ps De eerste plaats betekent dat de wens in vervulling zal gaan.

Stemmen kan tot 31 december TOT 00.00

• kyra

dit is een vorm van spam maar ik wil wel even reageren…..

ga naar de gemeente en vraag of er een potje bestaat voor gehandicapten waaruit een subsidie wordt verkregen voor de telefoonkosten. heel simpel, heel makkelijk en je hoeft verder niemand lastig te vallen.

• Eagle

Ik weet uit ervaring dat de gemeente geen geld geeft aan gehandicapten.

Ze zien dat niet als een noodzaak.

Alleen veel gehandicapten vereenzamen omdat ze er niet uit kunnen.

Maar wat ik al zei dat deert de gemeente niet.

En dan is de enige manier om toch met de buiten wereld contact te hebben het internet,

Ik stem dus wel op die link omdat ik het best een goed idee vind om ook de gehandicapten een kans te geven.

Groetjes,

Eagle

• Margriet

Is niet waar, Eagle!!!!!! Je kunt zo je gemeente bellen en een beroep doe op de WVG (wet voorziening gehandicapten). Gr. Margriet.

• kyra

wij hebben ook een wvg in de gemeente.

• Anne-Marie

Dat heeft elke gemeente. A.