hallo allemaal,
vandaag dan een gesprek gehad met mijn teamleider en moet zeggen het lucht wel op hoor,en ik hoop ook echt dat hij iets gaat ondernemen,
mj is wel duidelijk dat je hier in zwijndrecht als B hulp niet het werk mag doen waar het voor staat,,dat vind ik vreemd want in de andere regio's mag je wel licht verzorgend werk doen en hier niet heel vreemd vind ik dat
hij zei wel steeds dat ik meer gemotiveerd moet wezen en doordat ik me de laatste tijd vaak ziek gemeld heb vind hij dat dat er nog aan schot ik hem uitgelegd waar dat door komt ,ik heb het gewoon niet naar mijn zin en heb het gevoel dat ik niet serieus genomen wordt en daardoor gefrustreet rond loopt en daardoor raak ik in de stress en op den duur ga je dus lichaamlijke klachten krijgen,als zei er nou eens voor zorgen dat ik door kan stromen en me het werk geven waarvoor ik geleerd heb me laten doen zou ik het heel goed naar me zijn hebben en loop ik ook niet gefrustreert rond.ik ben benieuwd wat hijermee gaat doen ik ga vrijdag in ieder geval weer beginnen ben wel opgelucht dat ik het verteld heb..