particuliere thuiszorg

• Jenny

Hoi OLGA,

late reactie, maar ja, ik kan niet iedere avond internetten..

Ja hoor, 19, 25 bruto mogen ze best vragen.

De cursussen kun je uit laten betalen of je kunt de uren compenseren voor vrije dagen.

Veel gebel! Ook als je toevallig naar een cliënt gestuurd wordt die dan net niet thuis blijkt te zijn, moet je toch het hoofdkantoor weer bellen. Gebeurt soms….

Evt. ook wel e-mail mogelijk, tenminste, tussen mijn manager en mij, ik weet niet of dit ook landelijk gedaan wordt.

Als je een mobiel neemt, neem dan a.u.b. prepaid. Ik heb een abonnement van vodafone voor 90 belminuten voor 20 euro in de maand. Maar owee als je over 90 minuten belt i.v.m. verhuizen bijv.( in mijn situatie) Ik had toen voor 3 uur in de maand gebeld en kon gelijk, schrik niet 71 euro betalen.

Als je dus niet veel gaat smsen is prepaid aardig, omdat je dan zelf weet wanneer je opwaardeerd. Ik zit aan mijn abonnement vast tot 30 juli 2004. Mag dus iedere maand 20 euro ophoesten en uitkijken dat ik niet meer bel dan 90 minuten. Ook geen 0900 nummers want die kosten meer, je 20 euro wordt dan ook hoger.

Laat je hier dus ook goed over informeren!!

P.s. waar haal je die leuke smilies vandaan? :-)

Deze saaie weet ik te produceren…..

Jenny, succes

P.s. Ik had weer wel geluk, mijn cursus van donderdagmiddag 13:3- - 16:00, rottijd als je kinderen hebt die om half 4 uit school komen, is gelukkig i.o. met mijn manager verzet naar dinsdagochtend 09:00- 111:30! Joepie.

P.s.2 deze uren komen dus op mijn 12 urige poetswerkweek en kan ik dus of uit laten betalen of compenseren.

• Olga

hoi

die smilies kun je ergens zien bij de pagina “regels van het prikbord”. ik heb nu nog steeds geen antwoord van de particuliere thuiszorg Zaanstreek/Waterland :-(

Ik wacht nu anderhalve week, misschien checken ze hun mail niet vaak.

• Jenny

Hoi Olga,

Even bellen is misschien ook een oplossing.

Verder zoeken ze hier in Den bosch sinds kort voor ons ziekenhuis afdelingsassistenten.

Ik weet niet of dat je misschien wat lijkt en of dat in jullie ziekenhuis ook niet is.

Hier heb ik in ieder geval op gesolliciteerd, want het is een baan voor 18 uur.

Het betreft het schoonmaken, het wegbrengen van patienten, het wegbrengen van bloedzakjes, etc evt. koffie. Dus echt assisteren op een afdeling.

Lijkt me leuk, en ik wilde je deze tip niet onthouden…..

Jenny.

Succes

• silvia

hoi , dus als ik het goed begrijp kom je niet in aanmerking voor een verplichte ziekenfonds, als je als alfa hulp gaat werken , voor maar 9 uur per week?

omdat je je salaris bruto ontvangt?

Dan moet je waarschijnlijk partikulier verzekerd zijn zeker, hoor graag wat van jullie