hallo allemaaal

• sandra

hallo allemaal,

ben een tijdje niet geweest omdat ik op me kop heb gekregen van mijn teamleider omdat ik via internet mijn beklag had gedaaan en dat schijnt dus niet te mogen vreemd in mijn ogen maar vooruit,

iik laat het zoals het is ,en als me niet bevalt ga ik wel naar hemzelf toe ,en hopelijk kan hij me dan helpen ,maar heb er een zwaar hoofd in.

groetjes sandra

• kyra

?????? op je kop gekregen omdat je op internet je hart lucht? heel erg vreemd. heb je de zorginstelling dan een keer genoemd? zo niet dan ben je toch redelijk anoniem dacht ik zo. ervaring uitwisselen met anderen kan nooit geen kwaad dacht ik zo en bovendien steek je er altijd wel weer wat van op, wat weer in het voordeel van het werk komt. ik lucht mijn hart ook weleens en puur en alleen omdat als je een klacht hebt waar je mee zit dat er 9 van de 10x niets aan gedaan wordt in de zorginstelling en je moet toch ergens je verhaal kwijt?

wat heeft je teamleider dan gezegd over dat je je beklag niet niet mag doen? ik ben jarenlang onderdrukt geweest in mijn werk en dat laat ik me niet meer gebeuren. ik doe mijn werk goed en hebben ze problemen dan ontslaan ze me maar. praten kan altijd maar verbieden doen ze mij niet meer, want dan ben ik zo weg.

• Lenie

Nou je mag toch zeggen wat je wil. Ik zit jullie berichtjes wel is te lezen, en je noemt toch nooit namen. En wat Kyra zegt, ervaring uitwisselen kan geen kwaad. Nou meid, maak je niet druk. Groetjes…

• Jenny

Hoi,

Helemaal met kyra eens. Vrijheid van meningsuiting noem ik dat.

Trouwens, wat je in je vrije tijd doet, hoeft een teammanager echt niet te controleren. Dat is nog erger!!!!

Als mijn teammanager dit zou lezen, zou ze ook wel een keer slikken. Maar ze weet ook dat als ze er naar zou vragen, ik haar gewoon er eerlijk over zou vertellen. Alleen ze vraagt niet, dus ik vertel niet…..

Maar op je kop krijgen, als ze daarmee zou aankomen dat ik dit niet meer zou mogen doen, dan heeft ze gelijk , echt gelijk mijn ontslagbrief. Ik moet mezelf kunnen blijven uiten tegen wie of wat dan ook, en als dit mijn helpt om het werk te blijven kunnen doen, mag ze dus blij zijn dat ik deze manier heb gevonden.

Want zoals kyra keurig omschreef, je kunt elkaar op deze manier wel helpen.

En daar gaat het toch om, zie maar naar mijn werkrooster, weer keurig op woensdag vrij. En het werkt een stuk prettiger.

Succes.