Ik mis heel erg een goede band met mijn moeder. Ik heb twee kinderen 4 en 2 jaar. Nooit zou een oma of opa ze een keer op hallen of eens naar school brengen of gewoon eens een keertje iest leuks mee doen. Wel met de kinderen van mijn zusje doen ze van alles mogen mee op vakantie mee naar het zwembad. Ze kopen van alles voor die kinderen. mijn kinderen zijn er nog geen midag geweest laat staan eens logeren. Al vaak met ze over gesproken. Maar helpt allemaal niks. Mijn dochter vraagt vaakof ze naar opa en oma mag. ook als oma hier is dan vraagt ze of ze mee mag, maar steed krijgt ze een lullig antwoord nee kan niet oma is druk. Zelf weet ik dat ze gewoon staat te liegen. ze hebben tijd zat werken alle twee niet. andere opa en oma passen op hen kleinkinderen als de ouders werken. nou dat hoef ik al helemaal niet te vragen. Ook mis ik iemand waar ik zelf eens lekker mee kan praten je moet toch eigelijk met je moeder alles kunnen bespreken. Maar dat kan ik niet. Om deze reden heb ik ook gebroken met mijn zusje. als kind was het al zo dat het altijd mijn moeder en zij waren en nu nog steeds. ik mis echt iemand en zou zo graag eens willen dat mijn kinderen ook een oma hadden die ze eens mee zou nemenof eens op zou hallen op school.al zo vaak hier over gepraat maar niks help. als antwoord krijg ik zet het van je af maar dit gaat een tijdje goed maar als ik dan weer naar mijn vriendin kijk met haar moeder dan lukt me dat weer niet en mis ik dat.