opleiding

• wil

de thuiszorg heeft mij aan geboden om een opleiding te volgen voor de b thuiszorg maar wie weet wat ik in die opleiding kan verwachten en hoelang die duurt

• corina

Beste Wil,

ik ga a.s. maandag beginnen met de B-opleiding. Deze duurt 18 dagdelen van 3 uur en heeft 2 deelkwalificaties: lich. verzorgende werkzaamheden 1 en ondersteunende werkzaamheden. Ook zit huish. werzaamheden 1 erbij, maar als je diploma A hebt, hoef je hier geen examen meer in te doen. Wat het echt inhoud weet ik ook niet zo goed, maar ga eens naar de site www. stoc.nl. Daar vindt je misschien iets meer info.

Groetjes, Corina.wil schreef:

>

> de thuiszorg heeft mij aan geboden om een opleiding te volgen

> voor de b thuiszorg maar wie weet wat ik in die opleiding kan

> verwachten en hoelang die duurt

• wil

nou jou suc 6 zeg

laat even weten als je wilt hoe het gaat

• sandra

ik heb vorig jaar mijn instroom B gedaan ,ik hoef de B opleiding niet te doen omdat ik al gediplomeerd ben ,het houd weinig in (hier in zwijndrecht)ik doe nog steeds huishoudelijk werk,

• wil

wat voor een opleiding had je al ???

• sandra

ik ben gediplomeerd bejaardehelpster,en heb in de thuiszorg de instroom B gedaan en met heel veel werkervaring kom je ook veel te weten

• wil

hoe ervaar je het werken als verzorgende B ??

en zit je bij een grote organisatie ???

• sandra

het werken als Bverzorgingshulp ervaar ik het zelfde als gewoon werken in de huishouding heb jaren lang alfha gedaan en het lijkt wel of ik er nog steeds in zit

• wil

verdien je ook het zelfde als alpha of b hulp

• sandra h

hoi wil en al de andere die in de opleiding willen,

jullie moeten je goed voor laten lichten want de opleidingen b/c gaan er helemaal

uit

je moet nu een opleiding gaan doen voor niveau 2/3

dit is een landelijke opleiding en je kan er veel meer kanten mee op dan allen in de thuiszorg

ik zelf doe nu de opleiding voor niveau 3 en dat is een 2 jaarige opleidingwil schreef:

>

> de thuiszorg heeft mij aan geboden om een opleiding te volgen

> voor de b thuiszorg maar wie weet wat ik in die opleiding kan

> verwachten en hoelang die duurt