20 uur

• jolanda

hoi ik heb net gehoord dat de de thuiszorginstelling heel enthousiast was over mijn dossier, het is nu heel even afwachten op hun telefoontje.

ik heb wel te horen gekregen dat het maximum dat ik daar kan werken 20 uur is.

is dat bij jullie ook dat je maar max 20 uur kan werken, en wat verdien je dan ongeveer netto.

alvast bedankt

groetjes jolanda

• kyra

ik werk minimaal 21 uur en krijg ruim 800 euro netto per 4 weken maar ik verdien natuurlijk altijd meer :)

je kan net zoveel werken als je wilt maar 36 uur is toch wel het maximum denk ik.

• jolanda

is het dan zo dat als je nieuw bent bij de thuiszorg, je maar 20 uur kan werken ?

ik heb het over huispitaal en volgens hun hadden ze maar èèn persoon in dienst die 28 uur werkte en dat was een uitzondering, omdat het zo zwaar was.

weten jullie mischien of dit bij elke thuiszorg instantie zo is of dat het mischien alleen in het begin is ?

alvast bedankt

groetjes jolanda

• kyra

wat is huispitaal? een soort verzorgingshuis? ook als je nieuw bent kan je wel meer dan 20 uur werken dacht ik. in die minimaal 20 uur die ik werk zit vergadering en planning en reistijd bij in. en zwaar….ach, ik vind het werk niet zwaar. ik zorg wel dat mijn conditie en spieren op peil zijn dmv sporten. zo kan ik veel aan en ik heb vroeger produktiewerk gedaan en dat vond ik veel zwaarder doordat je lange tijd 1 houding hebt. met huishoudelijk werk kan je licht met zwaar afwisselen. en bij de planning kan je rekening houden dat als je veel uren draait dat je zware en lichte clienten alwisseld.

• jolanda

huispitaal is een thuiszorg organisatie die in oosterhout zit maar in diverse regio"s in brabant aktief is. ongeveer 3 jaar geleden ben ik ook al eens op gesprek geweest bij thuiszorg west brabant en toen kreeg ik het zelfde verhaal te horen over het maximum van 20 uur, en dat meer uren te zwaar is.

ik snap er helemaal niks meer van , zou het mischien kunnen dat ze eerst willen zien of je meer uren wel aankan ?. en toen jij begon heb je toen ook eerst een jaar contract gehad ?. en als ik vragen mag voor welke thuiszorg organisatie werk jij, mischien is het in een grotere regio ofzo

groetjes

• Nancy

hoi jolanda,ik werk in het zuiden van het het land,en maak 18 tot 24 uur bij de thuiszorg. wat je netto overhoud is ongeveerrond de 550.00 euro per 4 weken.

groetjes Nancy

• ilonka

hoi ik ben ilonka ik werk al 12.5 jaar bij thuiszorg amsterdam en werk 32uur per week als b-hulp,mijn zus werkt als a-hulp ook 32 uur bij ons kan je tot 36uur per week werken.het verschilt niet veel in salaris hoor,ikzelf verdien1100 euro en mijn zusterbijna 1000euro en zij werkt er pas 1,5 jaar.

• Debbie

Kyra, is die 800 Euro netto van jou niet bruto?

Ik verdien nl. voor gem 20 uur per week (kontrakt 18-22 uur) zo'n 800 Euro bruto.

Hou daar zo'n 570 Euro aan over gemiddeld.

(p.s. ben nu nog A, alleen HZ dus.)

ilonka schreef:

>

> hoi ik ben ilonka ik werk al 12.5 jaar bij thuiszorg

> amsterdam en werk 32uur per week als b-hulp,mijn zus werkt

> als a-hulp ook 32 uur bij ons kan je tot 36uur per week

> werken.het verschilt niet veel in salaris hoor,ikzelf

> verdien1100 euro en mijn zusterbijna 1000euro en zij werkt er

> pas 1,5 jaar.