Ik werk als verzorgende in een verzorgingshuis en wil wel eens wat anders!
Wie kan me van alles vertellen over werken als ziekenverzorgende in de thuiszorg?(de Wijk)?
een ziekenverzorgende doet bij ons wel weer wat meer dan een verzorgende, je zegt dat je zelf nu als verzorgende werkt in een verzorgingshuis..
ik werk dus als verzorgende bij de thuis zorg.
Het aantal mensen verschild eigenlijk, ligt eraan wat er moet gebeuren en hoeveel tijd dat in beslag gaat nemen.
je bent eerst verantwoordelijk voor bepaalde mensen en daar ga je dus ook het meest heen.
Er staan wel tijden voor handelingen maar dat zijn gemiddelden hoor, vaak word er gedacht dat dit echt op de minuut moet maar dat is niet zo vind ik
steunkousen staat 20 min voor(heb je natuurlijk niet nodig) d/a half uurtje en intensievere zorg vanaf de 45 minuten.
Wij komen sochtends om 7.00-7.15 op kantoor, en daar komen al mijn collega's, na de route komen we hier ook weer bij elkaar, dat zal dus een heel verschil zijn met wat je nu gewend bent..
Om de week is er teamoverleg bij ons dan..
huishoudelijk werk, niet echt veel in onze wijk, we maken wel de bedden op bij mensen, vuilnisbakje legen en evt een afwasje, zulke dingen zie je gewoon en die doe je dan vind ik..ik hoop dta je wat aan deze informatie hebt lisa!
nou ik werk als verzorgende in de weekend avond dienst
wij werken van 19 uur tot 23 uur en in het weekend in de ochten van 8 uur tot 1