hoeveel verdien ik

• Tamara

hallo ik ben Tamara en ik ben 15 jaar, ik had een vraagje ik ga waarschijnlijk deze zomervakantie bij de thuiszorg werken, nou is mijn vraag hoeveel verdien ik hiermee??

Het maakt niet zo heel veel uit, maar ik wilde het gewoon heel graag weten kan iemand mij hiermee helpen??

M.V.G Tamara

• Nancy

Hoi Tamara

leuk dat je bij de thuiszorg gaat beginnen en dat ze mensen /vakantie krachten nodig hebben maar ik geloof dat je bij de thuiszorg mag gaan werken vanaf 17jaar.

Misschien dat ik het mis heb maar ik zal als ik jou was nog maar eens goed informeren. 15 jaar is namelijk kinderarbeid. succes

groetjes Nancy

• Tamara

Het is niet echt thuiszorg meer huisjes schoonmaken ik heb het gevraagd bij een uitzendbureau dus dat zal wel goed zitten denk ik maar hoeveel verdien je als je 17 bent??? dan groetjes tamara

• tinie

volgens mij mag je al vanaf 14 jaar werken (strenge regels), maar meestal nemen ze je pas aan vanaf 16

• Marlies

Ik ben aangenomen op mijn 17e bij de thuiszorg waar ik werk. (eerder mocht/kon daar niet) Ik ben Thuishulp A, huishouding dus.

verdien 7.47 netto per uur (nog steeds 17 jaar)

Via uitzendbureau zijn er andere bedragen, kan wat hoger of lager liggen (inhoudingen e.d)

• Cisca.

ipv uitzendbureau direct solliciteren bij de thuiszorg scheelt inderdaad in je loon!

Als je nog niet voorgesteld bent door het uitzendbureau zou ik dit dus sowieso ook niet door een uitzendbureau laten doen.

Meteen solliciteren bij de thuiszorg levert je meer op.

• Hans

En sturen ze je dan niet door naar het uitzendbureau? Het scheelt ze ook in salarisadministratie.

• miep

Het is helemaal niet waar dat je als uitzendkracht minder verdient dan in vast dienstverband !!

Ik heb dit zelf meegemaakt. (Ben ziekenverzorgende.)

Miep

• mickey

hoi tamara……ik ben 17 jaar en ik mocht op mijn 16 de al bij de thuiszorg aan de gang….maar dan wel als alpha-hulp …..en toen verdiende ik 4,01 per uur

ben nu thuishulp A

miranda

• Cisca.

Wel,

Heb dit meegemaakt toen ik werkte voor een telemarketingbedrijf. Via een uitzendbureau kwam ik daarbinnen. Toen ik mijn loon kreeg na 4 weken, was de lol eraf.

Zo solliciteren leverde mij een veel hoger loon op.

Denk jij, dat uitzendbureau's voor niks werken?

Die strijken ook commissie op, en de werknemer is er wel de dupe van.

Ook belastingtechnisch merkte je verschil….

En zeg alsjeblieft niet dat het niet gebeurt…