Alfa hulp en zwanger??

• Anna

Hoi,

ik heb even een vraag, ik werk al zo,n twee jaar met plezier als alfahulp, en heb ontzettend leuke klanten.

Ik ben getrouwd en heb een dochtertje, nou proberen wij weer zwanger te worden.

Maar hoe zit het dan met mijn werk? raak ik mijn klanten kwijt?.

Ik ben niet in dienst van de Thuiszorg zelf, ben dus freelance zeg maar.

Ik zou gewoon door willen weken tot de bevalling, maat hoe gaat het dan daarna?

Ik wil heel graag mijn klanten houden, we hebben het gezellig en er is een leuke onderlinge band.

In mijn regio is ook niet al te veel werk meer, dus als ik deze klanten kwijt raak, krijg ik ook niet zo gauw meer nieuwe.

Ik wil gewoon na mijn bevalling weer aan het werk. ( werk 2 dagen van 3 uur per week).

Ik hoop dat iemand mij hier andwoord op kan geven, met mijn alfabemiddelaar kan ik niet zo goed door de bocht, vandaar dat ik deze vraag hier stel.

Groetjes Anna.

• Anna

Is er niemand die antwoord voor me heeft?Anna schreef:

>

> Hoi,

>

> ik heb even een vraag, ik werk al zo,n twee jaar met plezier

> als alfahulp, en heb ontzettend leuke klanten.

> Ik ben getrouwd en heb een dochtertje, nou proberen wij weer

> zwanger te worden.

> Maar hoe zit het dan met mijn werk? raak ik mijn klanten

> kwijt?.

>

> Ik ben niet in dienst van de Thuiszorg zelf, ben dus

> freelance zeg maar.

> Ik zou gewoon door willen weken tot de bevalling, maat hoe

> gaat het dan daarna?

> Ik wil heel graag mijn klanten houden, we hebben het gezellig

> en er is een leuke onderlinge band.

> In mijn regio is ook niet al te veel werk meer, dus als ik

> deze klanten kwijt raak, krijg ik ook niet zo gauw meer nieuwe.

> Ik wil gewoon na mijn bevalling weer aan het werk. ( werk 2

> dagen van 3 uur per week).

>

> Ik hoop dat iemand mij hier andwoord op kan geven, met mijn

> alfabemiddelaar kan ik niet zo goed door de bocht, vandaar

> dat ik deze vraag hier stel.

>

> Groetjes Anna.

• marieke

hoi anna,