hallo,
mijn ouders hadden aantal jaartjes alphahulp, na overlijden van mijn vader kan mijn moeder niet meer huishouden doen zelfs met behulp van alphahulp is dat te weinig uurtjes per week (2½ uur) terwijl bij gezinszorg wel meer uurtjes kan gebruiken!!
heb bij rio gevraagd enne…. daar werd gezegd dat mijn ouders al ingeschreven staat bij stichting opmaat te zwijndrecht! tussenpersoon van alphahulp zegt dat ze pas extra hulp kreeg omdat mijn vader laatste jaar steeds slechter ging met gezondheid enne… ook mijn moeder ging afgelopen tijd steeds slechter, maarre…. toen leefde mijn vader nog en ja… nu mijn moeder weduwe is en lichamelijk slecht te been en ook nog dat ze 80 jaar is hoort ze toch gezinszorg te vragen?
is dat zo moeilijk om van alphahulp naar gezinszorg te vragen?? ben al 2 maanden bezig geweest enne… nog niks van gehoord of gezien, pfffffffffffff!!!!! ga me niet vertellen dat ze allemaal met vakantie zijn??? offe… personeel tekort, pfffffff!!!!
ikzelf (lichamelijk gehandicapt en doof) heb 3 jaar gezinszorg, sinds kort 2 x 4 uur en dat beval mij prima!! dusse…. van alphahulp naar gezinszorg ging bij mij vlekkeloos en bij mijn moeder moeizaam!! das toch niet normaal!!
oja, 3 jaar geleden had ik iemand van rio voor indicatie en zei tegen mij als er wat met mijn ouders slechter gaat krijgen ze iets meer spoed omdat ze een zoon hebben die zelf zwaar lichamelijk gehandicapt is en ook nog doof!!! enne…. nu doen ze wel moeilijk over pfffffffffffff!!!!!
asterix
ps. ik kan dinsdag- en vrijdagochtend reageren!!!!