vanmorgen toen ik me ziek melde reageerde mijn klieent heel vreemd ze zegt ik wist wel dat je niet zou komen dat vermoeden hadden we al,ze zegt ik ben een laken kwijt waar heb je die gelaten en mijn kast deur stond open en dacht wat gebeurt hier allemaal,ik werd hellemaal stil en dacht hallo ik meld me ziek krijg ik dit en wat moet ik met een beslapen laken ik heb vorige week haar bed verschoons en de lakens op de wasmachine gelegd en mevr wast ze altijd zelf uit weet ik veel waar ze alles laat ,ook zei ze maar als je thuis ben heb je toch ook pijn ,en heb je nogwel zin om bij ons te werken nou ik was echt hellemaal verbaasd heb nooit geen problemen met deze mevr en meneer we kennen goed met elkaar opschieten ja ze is een beetje zweverig maar verders prima mens ik vind het heel erg beschuldigd te worden van diefstal ,hoe gaan jullie hier mee om ,heb dit gemeld aan mijn teamleider en die zegt het zal wel komen doordat ze vroeger in delinnenkamer heeft gewerkt ik dacht waar slaat dit op mevr is nog hastikke bij de tijd en daar moet ik het mee doen klaaar,,ik laat het hier niet bij zitten volgende week moet ik weer werken ik wil dit wel uitgesproken anders heb ik geen zin bij deze mevr en meneer te werken.