wat is belangrijker.

• paula

Ik werk nu in een verpleeghuis als zorgassistend. Nu heb ik na een jaar als inval gewerkt een vaste baan bij een verpleeg huis gekregen. Met het vooruitzicht om een opleiding te kunnen gaan doen. Nu heb ik dus zelf een gesprek aan gevraagd en dat vandaag gehad. NU blijkt het dus helemaal niet zeker te zijn dat ik ook echt een opleieding kan gaan doen. Toen ik in vaste dienst kwam was er op twee afdelingen een erg groot te kort. Dus de vraag waar wil je zelf werken was er niet bij. Nu werk ik dus op een afdeling waar ik niet echt zelf voor zou hebben gekozen. Nu heb ik dat tegen een collega verteld en van haar kreeg ik het antwoord. Wees nu maar blij dat je een vaste baan hebt. Maar ik zelf vindt het plezier in mijn werk erg belangrijk. En dat had ik wel toen ik op op verschillende afdelingen werkte. Nu zou ik zelf weer heel graag gewoon in de inval pool gaan werken. Maar is dat wel verstandig. Mijn vraag is dus wat is belangrijker. EEn vaste baan of werk doen wat je leuk vindt, Wat is wijsheid????

• sofie

hoi,

ik ben zelf verpleegkundige en het is erg belangrijk je werk graag

te doen en fijne collega's te hebben, anders hou je dit niet vol!!!

groetjes

• ilonka

hoi paula,

ik vind werk waar je lekker en prettig werkt veel belangrijker,dan vast werk waar je met tegenzin werkt.Dan ga je elke dag gestrest naar je werk.Ik vond mijn werk altyd leuk ikzelf werk bij thuiszorg al meer dan 12 jaar maar nu ga ik elke dag met tegenzin ernaar toe en word daar erg gestrest van .Dus werk met plezier is zeker belangrijk hoor.

• Van Lohuizen Heerde

Hallo,

als je werkt voor je centen, of voor de luxe, daar zit nog wel verschil in,

op dit moment zou ik erg voorzichtig zijn, en blij zijn dat ik een baan in de zorg heb, en wacht in ieder geval prinsjesdag af.

want ik neem aan dat je nog wel zo wie zo een maand op deze afdeling kan werken.

Marianne

• Ingrid

Plezier in je werk te hebben vind ik zeer belangrijk.Ik werk 13 jaar bij de thuiszorg en nog steeds ga ik met plezier naar mijn werk toe ook jij verandert in die jaren en als jou hart zegt doen doe het dan..ik heb een collega die wilde in verpleegwerk gaan doen in een bejaardenhuis nadat deze al heel lang bij de thuiszorg had gewerkt..volgehouden met moeite maar is nu toch weer terug.De vrijheid en de gezelligheid mistte de collega en dat telde zwaar..dus doe wat jij wilt en informatie

inwinnen kan altijd toch..aan jou de keus???