naar school

• sandraB

hallo allemaal,

vandaag een gesprek gehad met mijn praktijkbegeleidtster,waarschijnlijk ga ik in november starten met de functiegerichte opleiding C en deze duurt een jaar,

ik ben echt blijjjjj

ook heb ik aan gegeven dat ik bereid ben te werken in avond weekend diensten,

het gaat dus de goeie kant op met mij jippieeeeeeee

• ilonka

gefeliciteerd Sandra dan zijn er toch nog positieve dingen bij de thuiszorg.

• sandraB

heeft wel een tijdje geduurd hoor voor ik zo ver was ,moet wel overal zelf achter heen gaan,anders red je het niet als je begrijp wat ik bedoel,,

• ilonka

HOi ben ik weer,ja ik kan erover meepraten hoor.Ik heb op de c-opleiding gezeten maar moest stoppen omdat extra begeleiding nodig had.Ik snap het niet de nederlandse taal heb leerproblemen.Toen zou ik begeleiding krijgen maar dat kreeg ik niet omdat ze niet zeker waren dat ik het dan wel zou halen.Maar nu ga ik naar een tzt-team en nu mag ik weer misschien wel weer naar de c opleiding.

Nou ja ik wacht wel weer af.

• kyra

gefeliciteerd!!!! je zat er al lang op te hopen en nu gaat het echt gebeuren. veel plezier op je opleiding. de opleiding heet toch niet meer verzorgende C maar niveau 3 toch? tenminste…ik heb niveau 3 en doe precies hetzelfde als een verzorgende c.

• jolanda

heel erg veel succes bij je opleiding. ik zit nu 2,5 jaar op school want ik doe de brede opleiding. Het voordeel hier van is dat je breder inzetbaar bent niet alleen voor de thuiszorg maar ook voor de verpleeg en verzorgingshuizen. Dat is het nadeel van functiegerichteopleiding. En je kunt nu niet doorstromen naar de v.i.g. oude ziekenverzorgsters opleiding. bespreek dit ook eens met je praktijkbegeleidster.

Maar heel veel plezier.

Jolanda

• Marianne

Gefeliciteerd

• Hennie

Succes met de opleiding.

Zelf heb ik in 1998 niveau 3 gedaan en ben nu verzorgende D.

Werk al 15 jaar in de Thuiszorg, ben trots op mijn baan en ga iedere dag met plezier naar mijn werk.

Werken in de Thuiszorg is afwisselend, je bent te gast bij de client thuis, je komt ook overal.

• sandraB

ik heb bewust voor de functiegerichte opleiding gekozen ,om dat ik toch wel in de thuiszorg blijf en zoniet ik heb zowiezo mijn papaieren waar ik ook mee naar een verzorgingstehuis kan gaan ,dus voor mij zou dat geen probleem opleveren maar het is mijn bedoeling niet om uit de thuiszorg te gaan heb het prima naar mijn zin en mijn vrijheid .

• sandraB

hellemaal mee eens hennie

heb wel mijn buien gehad hoor ,omdat ze me maar lieten lopen moest zelf overal achter heen gaan ,maar als je dat doe gaat het prima ,

en mijn vrijheid vind ik ook heel belangrijk