resultaat sollicitatie gesprek

• jolivo

hoi, vanmiddag op gesprek geweest. ik was wel zenuwachtig maar achteraf is het toch wel mee gevallen denk ik. ik moest wat over mezelf vertellen en ze stelden me vragen over bepaalde situatie's, hoe ik dan zou handelen. ook vroegen ze me of ik er tegen kon terecht te komen bij mensen met een handicap, of een gezin met een ernstig ziek iemand , die b.v kanker heeft. nou ik heb zelf een gehandicapte broer, en mijn moeder is overleden aan longkanker en ik heb haar samen met de thuiszorg een jaar lang verzorgd.dus ik kon hun vertellen dat deze mensen mij zeker niet zouden afschrikken. ze vroegen hoeveel uur ik zou willen werken, en mijn voorkeur gaat uit naar 20 tot 24 uur.daarop vertelde ze dat ze meestal in het begin kleinere contracten aanbieden , maar bij gebleken geschiktheid dit in de toekomst altijd een groter contract zou kunnen worden.nou ze hadden nog de gehele dag sollicitatie gesprekken , dus het is nog even spannend want maandag ochtend bellen ze me op en dan krijg ik te horen of ze me aannemen en wat ze kunnen bieden. ik vind het wel jammer dat ik tot maandag moet wachten, want ik vind het wel heel spannend , ik wil zo graag.maar ik heb wel een goed gevoel over het gesprek, dus er zit niks anders op dan vol spanning af te wachten !

zodra ik wat weet , laat ik het jullie even weten.

groetjes jolivo

• floor

Hallo,

nou, ik hoop voor je dat het lukt! Spannend, he?

succes!

Groetjes, Floor.