hehe!!!

• sandraB

hehe eindelijk vanmorgen via de post bericht gekregen dat ik naar cursus mag gaan volgende maand ik ben ect blijjjj

ik ga de functiegerichte C/D ,van een jaar doen en heb er erg veel zin in,,

heb wel gehoord dat hij pittig is maar ik ga mezelf er hellemaal voor geven …

• marianna

Is het de verzorgende opleiding???

Zelf heb ik deze ook in een jaar gedaan en echt wel aanpoten hoor.

Succes.

• sandraB

ja is de verzorgende opleiding

• marianna

Zoals ik al zei: best wel pittig, vooral het maken van de scriptie kost veel tijd maar ook erg leuk om er mee bezig te zijn.

Zelf start ik volgend jaar met een opleiding psycho-geriatrie.

In de opleiding wel aan de orde geweest maar ik wil me er verder in verdiepen.

Mijn scriptie heb ik gedaan over de belasting van de partner van de dementerende.

Succes met de opleiding, wanneer start je??

• sandraB

ik heb 30 oktober een informatie bijeenkomst en 6 november is mijn eerste les,

ik zal best moeite hebben met script maken maar ja ik zie het allemala wel ,ik doe wat ik kan doen en het is een voordeel dat het heel leuk is komt goed

• Asterix

mijn gezinszorghulp doet volgend jaar verzorgingsopleiding voor 3 jaar?!

is dat normaal offe…? vind wel vreemd bij 1 maar een jaar en bij ander 3 jaar of 2 jaar?

asterix

• marianna

Omdat ik de 2 jarige opleiding helpende had gedaan mocht ik de verzorgende in 1 jaar doen.

Moet zeggen dat ik in de helpende opleiding meer heb geleerd dan in de verzorgende opleiding.

• Marianne

Hallo Marianna

Fijn om te horen, dat je bij een opleiding helpende meer leert dan bij de verzorgende opleiding.

De managers (de meeste) hebben geen idee hoe goed de opleiding helpende is.

groetjes.

Marianne

• sandraB

een verzorgende opleiding kan 3 jaar duren ja klopt ls je nog niet gediplomeerd bent duurt hij langer

• tineke

de 1 jarige c/d opleiding is een certificaat voor de thuiszorg.

en de 3 jarige opleiding is een opleiding met een diploma voor verzorgende waarmee je in meerdere instellingen kunt werken.