Kerst...clienten?

• Ikbenik

Ik vroeg me af of jullie van jullie clienten met kerst ook een aardigheidje hebben gekregen ( vorig jaar dan natuurlijk) …

En sturen jullie je clienten ook een kaart met kerst??

Groetjes Ikbenik

• nok nok

Heb jij wel een aardigheidje gekregen dan ? Ik werk pas sinds april bij de thuiszorg dus kan het je niet zeggen.

Ik stuur mijn clienten wel een kerstkaart,waarom ook niet.

Voor sommige is het toch al zo'n droevige en eenzame tijd,en dan is het altijd leuk als mensen aan je denken.

Groet nok nok

• Ingrid

We mogen het eigenlijk niet aannemen volgens de regels. Ja ik heb vorig jaar wel

iets kleins gekregen als dank dat ik bij mijn mensen werk en ja ik stuur mijn vaste clienten een kaartje met kerst alhoewel ik tussen kerst en nieuw werk ,de meeste zijn ouderen en die waarderen het erg.

• Yvet

Goede vraag eingelijk.Ik werk dit jaar beide kerstdagen,vorig jaar ook,en ik vertroetel mijn clienten wel extra met kerst,zoals mooie kleren aan,makeup bij de dames b.v. lekker geurtje op.We geven geen douchebeurten met kerst,dus dan heb ik meer tijd voor de mensen om even te kletsen.Ik krijg wel vaker snoep e.d. dus dat is met kerst niet meer,wel een leuk idee om kaarten te geven,ik zou ze niet opsturen.