thuishulp a

• mariska

Hallo

Nu heb ik dit prikbord eens even doorgelezen omdat ik ook gesollciteerd heb bij de thuiszorg.

Ik heb ongeveer 7 brieven de deur uit en heb 2 reacties terugegehad.

Bij 1 (carint)is afgesproken dat ik eerst 4 weken stage ga lopen om te bekijken of het me bevalt en het leuk vind.Dat is dus netjes geregeld.

Alleen 1 nadeel is dat 17km reizen moet om er te komen,maarja kan niet alles hebben.

Van die andere sollicitatie in mijn eigen woonplaats was er geen werk voor mij want er waren nog 5 a 6 sollicitanten voor mij.

Gelukkig heb ik vanmiddag om 16.30 nog een orienterend gesprek bij een verpleeg en verzorgingshuis voor helpende 2 via bbl(wat betaald gaat worden door het gak.

Ik hoop dat dat ook doorgaat want dat is voor mij kwa afstand beter te bereiken.

Ik dacht altijd dat ze tekort hebben aan thuishulpen a ,maar als ik het zo bekijk

lijkt het me mee te vallen,want van de 7 sollicitatie maar 2 antwoord terug gehad.

In iedergeval ga ik ervoor vanmiddag om 16.30 en hoop ik dat ze me aan willen nemen.

Groetjes mariska

• ilonka

hoi Mariska,

Dat klopt ze nemen geen nieuw personeel meer aan omdat er bezuinigt moet

worden.Bij ons hebben ze al een team opgeheven en zijn nu onderverdeeld

in andere wijken.Het gaat in de toekomst allemaal veranderen.Er was ook een

b/c opleiding maar ik heb gehoord dat die ook weggaat,er komt dan alleen een

c opleiding.b opleiding zal ook wel weggaan allemaal bezuinigingen.Nou ik hoop

dat je gauw ergens word aangenomen veel succes.