Binnenkort krijgen wij een planner in dienst, deze heeft de taak alle routes onder het personeel te verdelen en op gedeclareerde uren te controleren. Momenteel vullen wij allemaal zelf onze urenlijsten in maar dat moet verdwijnen en dit zou efficienter zijn, toch hebben wij enkele vragen die nog niet kunnen worden beantwoord vandaar dit bericht misschien zijn er enkele thuiszorgmedewerkers aanwezig die hier ervaring mee hebben. Hoe declareren jullie als je langer werk hebt gehad bij een client dan de indicatie voorschrijft, er zijn ook werkzaamheden die men bv niet bij de client thuis doet maar de volgende dag bv medicijnen bestellen want de huisarts was gisteren niet aanwezig, een telefoontje met bv een Riagg wat niet bij de client gedaan wordt maar op kantoor, administratieve werkzaamheden, als er bv meerdere ochtend of avondroutes in een wijk zijn hebben wij de gewoonte dat als de een klaar is met zijn werk we elkaar bellen of de ander nog hulp nodig heeft dat gebeurt nogal vaak en het lijkt mij dan vervelend als de planner de volgende dag 10 telefoontjes krijgt met allerlei veranderingen. Hoe gaat het met te veel gewerkte uren gaat die planner je in de volgende weken minder inzetten om dit te corrigeren, dit zijn maar enkele vragen, wie heeft hier ervaring mee of is een planner die voor een gehele thuiszorg organisatie dit soort werk doet.