Beste Caroline,Ook bij jou gaat tegenslag je deur niet voorbij ,helaas hebben wij daar ook mee leren leven .Waar ik kwaad over ben is het feit dat ik al maanden gehersenspoeld wordt op radio en tv., over 11,8o per uur wat wij inderdaad niet hadden kunnen betalen En laat ik het dan zo stellen dat dat ,op een leugenachtige manier gebracht werd en nog wordt
Even terug naar het eerste verhaal.Volgens de lijst van www.zoggroep heeft iemand die 4000 euro betaald wel degelijk een inkomen vam ruim 40.000eurotjes en dat zijn geen guldens De maximum bijdrage bedraagt 321,56 per maand en dan x12 kom je nog onder de 4000
Als jij 250 euro betaald zit je dus tegen de 35.000 euro Zoals je zelf al zegt woon je veel te duur Het probleem is natuurlijk dat dat de wetgever niet met iedere persoon op zich rekening kan houden.Dan is er nog de belasting teruggave .Als deze lijst klopt val jij dus in het 42 % tarief boven 28800 en zal je dus via de belasting een flinke duit terug kunnen krijgen .
Hoe dat met vervoer zit weet ik niet precies wel weet ik dat mijn vrouw die ook in een rolstoel rijdt .gewoon haar taxi ritten vergoed krijgt naar het ziekenhuis.Maar dat is waarschijnlijk een ander soort stoel als dat jij hebt.Ik blijf voorlopig nog even de mening toegedaan dat de voorlichting kant nog wal raakt en dat veel mensen op het verkeerde been gezet zijn. Vriendelijke groeten Theo