geen garantie

• sandra36

hallo allemaal,

vanmorgen gesprek gehad met de teamleider van het zorgteam,over mijnopleiding ,moet binnen kort mee gaan lopen met mijn werkbegeleidster,in dit gesprek kwam naar voren dat ik een stage plek krijg maar geen garantie op een baan als c/d verzorgende hier schrok ik toch wel even van ,vanwege de bezuinigingen dus,ik hou wel gewoon mijn baan als b verzorgende maar of ik na school hellemaal mee mag draaien in het zorgteam is nog maar hellemaal de vraag,baal hier eigenlijk best wel van,hopelijk veranderd er in de tussentijd nog iets lijk me logisch als je eenmaal lekker mee loop dat je het werk ook wil blijven doen ,waar gaat dit naar toe ,

• natascha

hallo sandra

wat een typisch verhaal is dit.

volgens mij moet je als je je c diploma hebt gewoon werk kunnen krijgen als verzorgende maar dan moet je wel meer zorguren draaien dan dat je huishoudelijk doet

tevens moeten ze je uit betalen als c verzorgende en als c verzorgende doen ze erg moeilijk over huishoudelijk omdat dit veel ste duur is.ze krijgen namelijk niet als c uit betaalt maar als b.

alleen in huishoudelijk waar een c verzorgende nodig is wordt deze ingezet

ik hoop dat ik je hierbij genoeg heb geiinformeerd

hopelijk kan je toch een baangarantie krijgen en anders moet je eens met personeelszaken gaan praten deze kunnen je veel meer uitleggen.in elk thuiszorg instelling zijn er soms andere regeltjes

groetjes van natascha

sandra36 schreef:

>

> hallo allemaal,

> vanmorgen gesprek gehad met de teamleider van het

> zorgteam,over mijnopleiding ,moet binnen kort mee gaan lopen

> met mijn werkbegeleidster,in dit gesprek kwam naar voren dat

> ik een stage plek krijg maar geen garantie op een baan als

> c/d verzorgende hier schrok ik toch wel even van ,vanwege de

> bezuinigingen dus,ik hou wel gewoon mijn baan als b

> verzorgende maar of ik na school hellemaal mee mag draaien in

> het zorgteam is nog maar hellemaal de vraag,baal hier

> eigenlijk best wel van,hopelijk veranderd er in de tussentijd

> nog iets lijk me logisch als je eenmaal lekker mee loop dat

> je het werk ook wil blijven doen ,waar gaat dit naar toe ,

• sandra36

hallo

ze kunnen me nu geen garantie geven vanwege de bezuinigingen,dus ik probeer me nu niet te veel zorgen te maken en probeer positief mijn opleiding af te maken en daarna zien we wel,