mogelijkheden?

• Linda

Een vriendin van mij heeft een Hernia. Zij is tevens hartpatient. Heeft 2 kinderen waarvan 1 van 10 jaar ADHD en epilepsie heeft.Dit kind moet ook een heel artsencicuit doorlopen.Zij is gescheiden en gedeeltelijk in de bijstand.Heeft 4 weken bedrust gehad. Geen vorderingen, Nu eventueel operatie. Thuiszorg heeft een wachtlijst. Geen familie. Wat kan zij doen?

• Daantje

Een mogelijkheid zou kunnen wezen dat zij een pgb aanvraagt en op deze manier via een particulier bureau de thuiszorg aanvraagt.

• Anny

Zij kan voor haar zelf een pgb aanvragen maar ook voor haar kind met ADHD en epilepsie.

Anny

• nadia

Volgens mij , kan je een beroep doen op de tijdelijke, hulpverlening van de thuiszorg, deze moet gelijk starten.Succes

• Ria

In welke regio is dit?

• stel

volgens mij bestaat er ook een urgentie lijst! en er zijn diverse thuiszorg centrales die zorg aanbieden die gewoon vergoed worden zoals het gebruikelijk is bij de gewone thuiszorg. verder kan er ook een aanvraag ingediend worden via het maatschappelijk werk van het ziekenhuis waar je behandeld wordt, dan gaat het ook veel sneller! en daarbij is er een grote concurentie op het gebied van levering van thuiszorg, dus ze zullen zich niet veel aantrekken van wachtlijsten,maar meteen toezeggen, anders gaat de concurent er met de zorg vandoor!